Blog;x.


Hmm..in sfarsit am si eu un blog.:d..destul de dragut. Poi sa incep cu motivele pentru care am facut acest blog:-?

  • m-am gandit ca-mi va mai ocupa din timpul meu liber.:)
  • am cateva lucruri de scris si de ce sa nu le stiti si voi.:p
  • inainte de a-mi face blogul am avut o gramada de idei destul de bune pentru a le posta pe blog.:-d..sper ca nu voi avea un mega lapsus sa le uit pe toate.:))
  • […]

Cam atat pentru inceput.Eu zic ca e un inceput destul de bunicel.:-s.

Voi ce parere aveti?

2 thoughts on “Blog;x.

  1. Legat de header,ai niste ochi foarte frumosi.

    p.s. Sa nu se inteleaga altceva din comentul acesta.E doar un compliment.Iar legat de tine sa nu iti iei lumea in cap ;)) :-„.

Lasă un răspuns

