Prietenii:x


Toata lumea are prieteni,nu exista om care sa nu aiba macar un singur prieten.Fiecare are nevoie de o persoana langa ea inafara de familie,rude…un om de incredere..nu cred ca conteaza daca e pe moment sau pentru toata viata,conteaza ca e langa tine si te sprijina asa cum stie el mai bine.

Eu pana acum am avut doar 2 prietene adevarate.Care mi-au aratat cu adevarat ce inseamna prietenia si le multumesc foarte mult.

Sa va prezint cativa din prietenii mei.;;)

Flasher:x

Oana:x

Bro:x

Bybu:x

Piciu:x

Torres:x

Rey:x

Duda:x

Razvan[bucale]:x

Razvy:x

Twist:x

Denny:x

Sor’mea:x

Cumnatelu:x

Milena:x

Tavi:x

Bro[Alex]:x

Cristina:x

Bibi, Roxana,Bianca,Vergi si Aditsa:x

Tatii:x

Adda:x

Eddi:x

Gaghe:x

Catalina:x

Andreea:x

Bianca,Cristina,Dani,Mario, Andrei,Anna si Diana,etc.:x

Daca am uitat pe cineva imi puteti spune,oricum nu toti sunt prieteni adevarati,daca ar fi sa aleg dintre toti ar ramane 4,5..dar in orice caz fiecare are locul lui aici.:p

One thought on “Prietenii:x

Lasă un răspuns

