Nu e de ajuns sa iubesti


Nu e de ajuns sa ii spun te iubesc daca nu pot primi toata aceasta dragoste in mine, Nu e de ajuns sa vreau sa fiu iubita daca relatia mea nu este in acord cu darul iubirii primite. Nu e de ajuns sa imi exprim dorintele, trebuie de asemenea sa accept sa nu le impun. Nu e de ajuns ca el sa-mi spuna dorintele lui, daca nu stiu sa le primesc sau sa le amplific. Nu e de ajuns sa il las sa creada ca vreau o relatie de cuplu cand eu imi doresc doar sa ne intalnim. Nu e de ajuns sa raspund asteptarilor lui daca nu stiu sa le exprim pe ale mele. Nu e de ajuns sa il las sa creada ca ma poate iubi, daca mie mi-e teama de iubire sau mi-e frica sa devin dependenta. Nu e de ajuns sa ma las iubita daca nu sunt sigura de propriile mele sentimente. Nu e de ajuns sa fiu pasionala daca nu disting nevoile lui de ale mele. Nu e de ajuns sa ma arat cu el daca nu il vad cand suntem impreuna. Nu e de ajuns sa ii promit ziua de maine daca nu sunt capabila sa traiesc in prezent. Nu e de ajuns sa ii spun: vreau sa traiesc cu tine daca nu sunt eliberata de angajamentele mai vechi. Nu e de ajuns sa ii spun: poti conta pe mine daca eu sunt inca dependenta. Nu e de ajuns sa ii fiu fidela daca simt ca nu imi sunt fidela mie insumi. Dar uneori e de ajuns sa-mi asum riscul de a spune toate acestea si mai multe pentru a incepe sa construim impreuna dincolo de intalnire, o relatie plina de viata.

Lasă un răspuns

