I miss you.


Toti o sa va intrebati care e faza cu „I miss you”…ei bine,azi am vorbit cu o fosta colega,una dintre cele mai de treaba…si am iesit la un suc prin centru si dupa ne-am intalnit cu o prietena de a ei pentru a se uita de un cadou,am ras, am glumit, am fost socate:))[heii danii;;)]:))…
Foarte tare ziua de azi,in timp ce ma plimbam m-am gandit cum s-au dus anii de generala,cum am scapat de fostii colegi, de fostii profesori…mi-am adus aminte de toate momentele petrecute cu ei..cu ea<3.
Imi vor lipsi mult acele momente, care au trecut si in urma lor au ramas doar amintiri tiparite in cap:(
Destul de draguta ziua de azi,cu exceptia acestui sfarsit de zi exceptional de „nesimtit”:-j
P.S: Imi vei lipsi Dani.:(:x
[…]
Pa!.:]

One thought on “I miss you.

Lasă un răspuns

