Respect Mecena.


Mecena ft. Amos-Cum ar fi

si cum ar fi daca am sta in colt de luna
sa numaram stele, ore impreuna
cum ar fi sa fim fericiti doar noi doi
in lumea asta plina de lacrimi si razboi
cum ar fi daca as sta doar langa tine
nu m-as plictisi o clipa tu te-ai plictisi de mine?
si cum ar fi daca ar fi o poveste viata toata
si tot din jurul nostru din capsuni si ciocolata
si cum ar fi sa-ti prind rasaritul intr-o clastra
florile din ea cu raza sa infloreasca
cum ar fi sa mergem iara-si pe aceleasi drumuri
prin aceleasi locuri cu tot atatea ganduricum ar fi daca ar fi sa traim cum am vrea mereu
si cum ar fi daca ar fi sa simt o flacara in sufletul meu

ma trezesc dimineata cu chef de viata
in cap avand o singura speranta
sa-mi raspunzi sa stiu cum sa dau de tine
ca sa treci diseara din nou pe la mine
sa fim singuri ( doar noi doi )
sa ramane pana in viata de apoi
ce e bine vom pastra peste rau
vom sari nimeni si nimic nu ne va desparti
cum ar fi sa ne indeplinim visele toate
sa plecam unde vezi sa ne mutam in state
cum ar fi sa avem sa crestem doi copii
sa ne semene sa fie roadele iubirii
fara tine simt ca inebunesc
fara tine nu stiu sa traiesc
si te intreb singura daca o sa stii
cum ar fi dar ar fi

cum ar fi daca ar fi sa traim cum am vrea mereu
si cum ar fi daca ar fi sa simt o flacara in sufletul meu

diamante, ingeri , stele
eu intotdeauna pentru tine tu intotdeauna pentru ele
ingerii sa ne pazeasca
diamantele sa straluceasca
si au fost vremuri cand numai credeam in ea
pana cand m-am intrebat cum ar fi daca ar fi asa
sa avem copii multi copii
sa le cantam inca de mici ne nastem pentru a iubi
sa te vad in fiecare dimineata
sa simt ca fericirea mea legata de viata
sa simt plutind , sa simt zambind
nu mint, te simt, cu ochii mei sa te alint
sa vreau sa pot face ceva
ce niciodata nu ti-ai putut imagina
prea multe ganduri intr-o simpla intrebare
cum ar fi daca ai avea aceiasi stare

cum ar fi daca ar fi sa traim cum am vrea mereu
si cum ar fi daca ar fi sa simt o flacara in sufletul meu

cum ar fi daca ar fi sa traim cum am vrea mereu
si cum ar fi daca ar fi sa simt o flacara in sufletul meu

o flacara ïn sufletul meu

Mecena-Joc in doi


Ye…Joc in 2…hai…sa vdm cum ne jukm cu noi…Ada,Neko,Hellas,Dudah, Ye..hai


Am inceput un joc numit “Viata” impreuna
Caterinca era prima saptamana (Aha)
A trecut o luna, nu mai e o gluma
Viata-n doi acum nu mai e asa de dura
“Buna! As vrea sa spun ca ejti frumoasa”
“Mersi, dar hai la un suc, la o terasa”
Serioasa, atenta la tot ce iti spun
Ma declar dupa tine, sunt declarat NEBUN
Acum e soare, stiu ca o sa vina ploaia
Dar hai sa profitam, hai la mare, prin Mamaia
Cand ne intoarcem sa nu iti fie frica
JOCUL ASTA EJTI AMANTA, IUBITA SI AMICA



Uuuu…ochii tai m-au fermecat
Daca ai stii cat imi doresc sa fii tot ce am asteptat
Uuuu….te rog nu ma dezamagi
Stii ca as face orice doar ca sa ma poti iubi


Ooo…uite-o cum trece…uite ce tocuri, uite cum merge
Ochi mari, buze frumoase,
Toate fetele din jurul meu pe tine erau geloase

Te-am vazut pe strada intamplator
Vroiam sa te opresc
Chipul tau mi-a dat fiori
Nu stiam cum sa-ti vorbesc
Te-am cautat zile intregi si te-am gasit
Erai la colt de strada, acolo ne-am intalnit
Eu il placeam, el ma placea
Era cu alta dar nu mai conta
Peste tot, pe unde treceam, doar ochii tai ii intalneam


Uuuu…ochii tai m-au fermecat
Daca ai stii cat imi doresc sa fii tot ce am asteptat
Uuuu….te rog nu ma dezamagi
Stii ca as face orice doar ca sa ma poti iubi


M-ai vazut pe strada intamplator
La inceput ne-a fost usor, dar acum plutim pe-un nor
Ce ne duce departe, departe
Nu mai e un joc, e dragostea pana la moarte
Si toate, si toti vor sa fie ca noi
Chiar daca la-nceput a fost doar un joc in 2
Toti ziceau “Mai mult de 2 nu stau”
Dar am facut 1 an, toata lumea e “Wow”
Iei un tren, iei o fata si-un baiat,
Ii pui intr-un vagon si ghici ce s-a intamplat?
El avea probleme, ea l-a ajutat
Apoi s-au combinat, relatia a evoluat, treptat
Si-au spus primal “Te iubesc”
Apoi “Mi-e dor de tine”, “Fara tine nu traiesc”
Zambesc cand se vad, plang cand se cearta
Si indifferent de fapta, ei se impaca si se iarta😡


Uuuu…ochii tai m-au fermecat
Daca ai stii cat imi doresc sa fii tot ce am asteptat
Uuuu….te rog nu ma dezamagi
Stii ca as face orice doar ca sa ma poti iubï

Mecena-Suflete pereche

Tripuri, vise, iluzii sparte,
Amintiri raman gravate… riduri odata cu timpul
Pare simplu sa uit, dar zile raman nesigur
Ca sunt pierdut intre trecut si viitor
Printre figuri sfinte si morminte… stiu ca
Lumea nu simte, nu pot lega sentimente de cuvinte.
Am cautat un refugiu sufletesc langa ea,
Un simplu chip ce mi-a dezlantuit deceptia.
Cearta si impacarea erau obiceiuri de zi cu zi
Nu puteam sti, nu trageam concluzii
Prostit de iluzii si cuvinte false gen „Te iubesc”,
Comportament copilaresc asta a fost un test.
Inca stau si imi doresc sa uit tot ce a fost,
Caci fara rost am stat si te-am asteptat
Si la final am dat uitarii totul atunci cand ai plecat…
La final am dat uitarii totul atunci cand ai plecat.
Oare tu esti cel ce-i scris sa fii ales?
Cu tine ce era banal acum prinde sens
Am uitat de tot… visam doar cu tine
Legatura vine nu vreau sa se termine.
Cand te-am cunoscut am intalnit ce-am vrut,
Un suflet cald cel asteptam de mult
Ai fost si esti totul pt mine acum
Vreau sa mergem amandoi pe acelasi drum.
Sa poti sa fii acelasi cand totul e schimbat,
Sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat,
Dar nu stii cine esti si de unde vii,
Lucruri simple cu rima incepi sa scrii.
Cu ea in fiecare noapte tu ai vrea sa fii
La inceput nu erau probleme stii si tu, baby
Au aparut normal pe parcurs
Helas, nu mai face asa… esti dus?
Gelozie, certuri, asta e relatie?
Sigur face asta din lipsa de ocupatie.
Nu-i asa, puiule, stii ca tin la tine
Din prima clipa ai reprezentat lumea pentru mine.
Soarele o sa iasa si pe strada mea,
Pana atunci ma uit la tine si la ea
Sunteti bine, sunteti impreuna,
Seara de seara unul altuia va spuneti noapte buna.
A trecut mult timp noi doi ne-am schimbat
Tot ce-a fost frumos noi n-am uitat
Desi au fost piedici noi am rezistat,
Cu tine niciodata n-am lasat capul plecat.
Certuri, nervi, multe se intampla intre noi,
Dar nu vreau sa fiu eu cel ce va declara razboi
Caci cum se zice, dragostea in final invinge
Dar cand sunt cu tine eu sunt cel ce raiul il atinge.
Multe dati, multe luni noi am petrecut,
Ce a fost bun am pastrat, peste rau noi am trecut…
Sunt de nerecunoscut.
Caci cu tine am fost a 2-a oara cand m-am nascut
Regretele ma trageau in jos cand nu eram doi
Singur stiu ca nu as putea, asta e pentru noi.
Ca tu esti trandafirul ce-a crescut din beton
Te-as astepta in lume oriunde, pe orice peron,
Din care sa asteptam si sa prindem trenul fericirii,
Amandoi sa descoperim tainele iubirii.
Te iubesc, nu arunc cuvinte inainte,
Ca-i lucrul ce se simte, nu zis prin cuvïnte.


Mecena-Catre ea

Iti e dor,ai fost imbatata de amor
Stiu,nu ti-e usor dar nu folosi cuvinte fara rost
Ca e un prost,ca pentru el ti-ai pune viata contra-cost
E doar un fost,nu e inger ,n-are aripi
E doar actorul principal in lumea ta cu patimi
Spune-ti doar atat „nu-mi pasa” oricarei lovituri ce se iveste-n viata
Invata ca sentimentu’i pur cand e reciproc
Ca dragostea e foc,stinge si uita acest joc
Poate ai tot,poti sa treci peste
Poate totul este o simpla poveste
Ce insista sa vrea sa fie reala
Pierduta in ochii lui,pierduta-n acea seara
Era o vara,era o scara,erau 2 copii da’ doar o inima avea sa moara
ref:
Nu privi in spate,lasa-n urma tot ce-a fost
Tu incercai sa te ridici,el te tragea in jos
Dar nu ceda cand stii ca-nca mai poti
Ca tine sunt putine ,dar ca el sunt toti

Te ridici usor din pat,el nu mai e
Cu aceeasi intrebare in cap,”oare de ce?”
De ce a plecat si ti-a lasat atatea amintiri
Scrisori de dragoste ce acum sunt doar simple hartii
Si nu te poti oprii,incerci sa dai de el
Astepti cu nerabdare ziua cand va fi la fel
Dar timpul trece,viata inainte nu mai merge
Pentru tine inima aprinsa odata,acum e rece
Stinsa,inecata in lacrimi,in rauri de regrete,de suparare si de patimi
Si te inchizi in sine,stingher astepti o veste de la el
Ca traieste,te ajuta sa treci peste
Ca nu-ntelegi,nu-ti explici,crezi ca a fost nebun
Ca a plecat de langa tine fara sa zica „ramas bun”
Acum privesti ploile ce cad si realizezi
Ca esti un inger care a cazut in iad
ref:
Nu privi in spate,lasa-n urma tot ce-a fost
Tu incercai sa te ridici,el te tragea in jos
Dar nu ceda cand stii ca inca mai poti
Ca tine sunt putine ,dar ca el sunt toti

Si sta in casa trista,plange dupa el
Doarme cu tricoul lui da’ nu mai e la fel
Si inca spera ca el va veni-napoi
Priveste catre usa si in loc de unu vede 2
Si inca spera si lacrimile nu s-opresc
Te viseaza,se trezeste plangand si e invers
Parca totul merge prost
Pleaca dimineata vine seara,viata n-are nici un rost
Si intr-o zi s-a oprit pe pod
Se gandea sa sara si a stat putin pe loc
S-a gandit,a sarit si-a lasat un biletel
„Te voi iubi mereu si-o sa te astept in cer”
ref:
Nu privi in spate,lasa-n urma tot ce-a fost
Tu incercai sa te ridici,el te tragea in jos
Dar nu ceda cand stii ca inca mai poti
Ca tine sunt putine dar ca el sunt totï

Lasă un răspuns

