PRIETEN ADEVARAT!!!


Of course. Azi am facut o saptamana si 2 zile.b-)…decand cunosc o persoana deosebita,acesta este Cumnatelu`meu sau mai bine zis Lukiii,prietenul lu`sor’mea.
Este un baiat super de treaba,iubitor,atent,grijuliu,amuzant,glumet>:p…si nu zic „iubaret” pentru ca stiu,dar am vazut cat demult poate tine la o fata asa cum este sora mea;;).
Ma bucur ca in tot acest timp i-am fost de folos,l-am ajutat,i-am ridicat moralul asa cum mi-a facut-o si el mie,doar asta fac PRIETENII ADEVARATI nu?!
M-am obijnuit cu persoana lui,i-am invatat programul,imi dau seama cand e suparat,nervos si multe alte chestii.Este o persoana minunata… nu m-as satura niciodata sa stau de vorba cu el,mereu gasim ce sa vorbim, sa ne spunem problemele si da avem curaju`chiar asa,dupa o saptamana…ne spunem ce ne apasa…Urasc si in acelasi timp ma si amuza cand face glume proaste,dar ce bine…sunt doar glume si nimic altceva#:-s.:))
E genu`de persoana care e tare de cap,rusinos in unele momente, amuzant,intelegator,iubitor,atent,grijuliu [cum am spus mai sus]…si care ma sprijina cand am nevoie,acesta este Cumnatelu`meu…Si cu toate astea este un PRIETEN ADEVARAT si ii multumesc pentru asta…defapt ii multumesc pentru tot!!!>:d<:*

2 thoughts on “PRIETEN ADEVARAT!!!

Lasă un răspuns

