Amintiri de odinioara.


Nu inteleg ce vreti de la mine acum stiu bine…Mult prea multe voci aud si as vrea sa se termine..Nu inteleg doar o voce imi spune „vei regreta”…si ma infioara facptul ca e vocea mea…
Ce simti cand cel mai bun prieten moare…acum dute si zile cat de tare doare…cum poti dormi noaptea,tu nu sti ce vorbesti…cum e sa adormi plangand sa vrei sa nu te mai trezesti…vrei sa ma opresti…de ce eu ma hranesc tot cu durere.
Uneori stau si ma gandesc Doamne, nu stiu cum sa-i multumesc..cum …sa-i multumesc pentru ce a facut..mi-a dat curaj sa devin cine acum sunt…ca m-a intarit:”Fata, o sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte!”…Orice ar fi voi fi aici mereu,….Sti bine,te poti baza ai sprijinul meu…Mi’ai dat Doamne tot ce’i mai frumos nu se putea…Mi’ai dat speranta s’o traiesc si’o traiesc prin ea…Mi’a fost alaturi zile bune si nopti grele…Cand plangeam din despartiri sau barfe rele…De mici copii ea mereu ma apara…Acum ca e mare e ca si mama mea…Ma alinta,ma rasfata cat se poate..Si’mi da si pumni sa ma trezesc la realitate..
Am un zambet frumos,stiu mi l’am vazut in poze…Acum zambesc cu berea la doi sau cu patru doze…Am ranit persoane dragi,poate asta mie firea…Ma uit in ochii mei in poze si imi intorc privirea.
Vad oameni cunoscuti in poze langa mine in decor…Imi amintesc de ei,dar imi scapa numele lor…Viata mea are traseu dar nu se stie unde duce….
Dansez cu pozele vechi sa’mi amintesc de mine…Parca nu mai cunosc pe nimeni, vad doar fete straine…Sunt singur ca nu am crezut in suflete pereche…Dansez cu o sticla goala si o poza veche…Dansez de unul singur pe strada…Tin in mine tot,durerea nu o sa se vada…Dansez cu pozele vechi, incepe sa’mi fie dor…
Credeam ca traiesc un vis departe de realitate…Si ca intre noi avea sa fie un sentiment aparte…Dar esti departe,mult prea departe de mine…Sufletul meu e gol acum varsa lacrimi si suspine.
Hei,poate nu scriam postu`asta daca nu dadeam din intamplare ieri de ea cand am facut curat in birou…si din intamplare am rastalmacit,rascolit toate cele…amintirile de au fost odata!:p

Lasă un răspuns

