4 zile.


Of course.Mai sunt doar 4 zile si vine 30 august.Ziua mea de nume impreuna cu ziua de nastere a meaaa:x…si bine inteles a soramii[giiia].b-):x.

Pentru prima data sunt asa de fericita ca vine acea zi,bine inteles ca de data asta va fi diferit:x..o voi avea pe varamea cu mine,langa mine:x…si totul va fi de vis 8-> sper;)).

Va fi o saptamana deosebita si foarte diferita de toate celelalte,va fi acea saptamana speciala alaturi de varamea si de cei dragi mie:x.

Nu-mi vine sa cred inca 4 zile si fac 15 ani,inca 3 ani si fac 18:))…bine acum,sar cu gandu`mult mai departe de unde ma aflu,dar ce conteaza sunt very happy:x cu 30 august,cu varamea…si sa nu uitam de Tavi care bine inteles si el are ziua lui de nastere pe 31:”>,numai sarbatoriti pe aici.In special sunt foarte entuziasmata de ziua de maine,8 ani ne-au despartit si acum te am iar aproape ba!!!:x

Stiu…n-am prea mai scris la blog,dar de data asta am avut ceva foarte important de scris,ceva destul de important.8->

Astept ziua de maine,astept ziua de 30 august!

❤.

3 thoughts on “4 zile.

Lasă un răspuns

