Cum trece timpul


Sunt o persoana care isi pierde timpul in vacanta, cel putin cat a mai ramas din ea, se si distreaza, se plictiseste, leneveste la pc sau la televizor.O sa va dau o zi ca exemplu…ziua de azi:

M-am trezit pe la 9 si ceva dimineata, singura acasa…si nu-mi dadeam seama…doar ca, in 5 minute maxim am auzit cum tata deschidea usa de la intrare cu cheia si mi-am dat seama imediat ca eu eram singura din casa, care bine inteles dormea:”>.Am aprins televizorul, am stat putin in pat, apoi m-am ridicat sa-l fac si sa fac putina ordine prin camera.Am uitat sa specific ca…in momentul in care m-am trezit am fost foarte dezamagita de linistea care era in casa, bine inteles ma obijnuisem in ultima saptamana cand ma trezeam sa ii aud vocea lu`varamea vorbind sau cand venea sa ma trezeasca dimineata…TRIST!.

Dupa ce am facut ordine si cum am mai stat pe la televizor, a venit si ora pranzului, era 12: 25 cam asa:-? sincer sa fiu nu am prea avut pofta de mancare, dar incetul cu incetul am mancat, l-am ajutat pe tata sa stranga masa si am tulit-o in camera la tv, gandindu-ma daca sa dau un mesaj sau nu, dar pana la urma l-am dat, dar scumpa de varamea nu la observat,cred:-?…pana la urma am aprins calculatorul, am stat pe mess, mi-am pierdut timpul ca orice adolescent din mileniul 3,  secolul 21, anul 2010 :)).

Si cu toate astea a trecut si ziua de azi,dar nu toata inainte de toate mi-am facut o baieee, pentru ca simteam nevoia.:”>…Iar dupa ce am iesit de la baie am vazut un apel de la sis si am zis so sun.>:)…si hopa ca suna si mama la usa sa-i deschid, ce moment prost:))…noroc cu tata, ce m-as face fara el:”>…el a deschis usa iar eu am continuat sa mai vorbesc cateva secunde la telefon si dupa am fugit la mama sa-mi pierd si cu ea timpul:)).Dupa ce am plecat din camera alor mei m-am dus sa deschis calculatorul pentru ca ii promisesem lu`varamea ca intru pe mess, dar prost moment isi gasise si mufa din spatele monitorului, asa ca am stat cateva minute pe post de statuie ca sa mearga calculatorul.:-l…dar pana la urma a mers.b-)

Am fugit sa mananc,asta era in jur de 19 si ceva…cand mama ma chemat sa papam:”>, bine inteles ca dupa ce am mancat am fugit la calculator, obijnuinta mea.:”>

Si uite asa am ajuns la ora 20:56…cand scriu la postul acesta pe blog si primesc o mica observatie de la o persoana speciala cum ca am uitat sa specific ceva :-” important aici, baby.b-)

Si uite asa trece timpul meu:”>

The end.:d

Lasă un răspuns

