1 octombrie


Nu stiu cat de frumoasa a fost aceasta zi pentru voi, dar pentru mine a fost una PERFECTA din toate punctele de vedere.Am luat un 9 la istorie:)) n-am putut oprii inevitabilu`:|…si am gresit, dc a trebuit sa ascult soaptele din clasa cand puteam sa zic ce gandeam eu, dar nu, m-am grabit si am gresit, asta e se mai intampla, daca nu e 10 e 9…nu ma afecteaza si sper ca in continuare o sa am note bune la istorie, cel putin acum la liceu daca n-am avut la pinguinu`din Pedagogic, bine inteles ca si la celelalte materii!:-j…

Vreau sa spun ca mi-se facuse  foame si ce m-am gandit eu si cu cateva fete, sa mergem in piata sa ne cumparam de papa:)) si cum noi am avut ghinion, cand am ajuns acolo toate sendwich-urile erau vanduteee, dupa bine inteles ca ne-am dus in statie, la un mic fastfood sa ne luam de papica:)) si uite asa sa dus pauza in care eu faceam pe mine:)) si in care intarziasem la ora de info cu profa mea preferata:x …in fine:))…am ajuns noi in scoala mi-am lasat juma` de hamburger neterminat pe masa mi-am luat caietu`si am tulit-o la laborator, sa ne fi vazut cum ne corconeam in fata usii ca nu stiam ce sa-i zicem profei pana cand am batut la usa am intrat si mi-am cerut scuze de intarziere:”> si m-am dus la pc si asa a trecut si ora de info.:x

Restu n-am ce sa mai povestesc, plictisitor plictisitor, a da am uitat sa specific cand la ora de istorie proful ne spunea lectia si eu cu colega mea din fata[ alexandra] vorbeam si profu zicea „numai vorbiti”..noi tot vorbeam si el”ma dar auziti sa numa`vorbiti”:))…am terminat noi, a inceput o alta colega sa vorbeasca la telefon in timpu`orei si ne-am pus pe ras si profu” sa se simta fata care vorbeste de 5 minute in continuu, nesimtireee.”:))…domnu`cu trening si sandale:x cel mai tare prof de istorie:x…pe langa ala din a5a bine inteles[-(..nu-l uit nu-l voi uita:x.

Si cum ziceam plictiseala plictiseala pana cand s-au terminat orele si a venit weekendul;;).

M-am intalnit cu my love:x…am pierdut cateva 25-uri intentionat:”>intr-o ora…care cel putin era sa-l pierd si pe cel care trebuia sa-l iau, dar putina miscare[fugit] nu strica:)). Si uite ca am ajuns si acasa i-am explicat lu`mama de ce am venit tarziu acasa si normal:O…ca nu a zis nimic:O…cea ce ma face foarte mirata dar fericita.:))

The end!…:))

2 thoughts on “1 octombrie

Lasă un răspuns

