Nu trece.


Fac saptamana de cand trag de nas, stranut:-l…m-am saturat:(…ce-l putin numai sunt asa de racita cum am fost in primele zile:”> dar totusi sunt!!!!!

Este asa de frumos afara cu exceptia ca e frig si eu sunt racita:)) mai pe scurt bolnava:o3 azi trebuia sa ies in centru cu cateva colege dar pauza mi s-au naruit toate sperantele:-< voi sta in pat la televizor si sa beau un ceai facut de mama:x si vorbind la telefon cu EL:x… sau sa-mi pierd vremea pe net.:( suflandu-mi nasu`:)) si spunandu-mi toata lumea „noroc…sanatate”:))..

Veste noua am inceput sa si tusesc:-w…asta mai lipsea acum am tot tacamu`:))..pot zice ca sunt racita complet:)).

Pastile si iar pastile.:-@

4 thoughts on “Nu trece.

Lasă un răspuns

