Te-ai gandit vreodata cum ar fi daca…


Azi m-am trezit din somn si primu`lucru pe care l-am facut a fost sa indrept ochii spre geam si am vazut cum a trecut un porumbel…ma gandeam cat poate trai, ma gandeam cat se poate plimba si pe unde il poate duce aripile. Imi imaginez cum as fi si eu o pasare, care sa calatoresc mereu, sa zbor pe oriunde pot si sa vad lucruri noi si niciodata sa cunosc pe cineva care ma poate rani sau eu sa o pot ranii… sa fiu doar EU si cu MINE, niciodata sa nu fie prea tarziu sau prea devreme…niciodata sa nu fie prea mult sau prea putin.

Tu ai simtit vreodata cum ar fi sa zbori, cat te tin aripile, pana la extrema cum zice si Nane in melodia aripi „Tu simti vreodata k ai vrea sa ai aripi? Da coaie,totdeauna. Tu simti vreodata k ai vrea sa zbori? Tot timpul…”. As vrea sa plec cat mai departe, sa cunosc noi taramuri pe care credeam ca nici macar nu exista, sa cunosc frumusetea acestei lumi, a acestei naturi.

„As vrea sa pot spune k imi place aici dar nu pot
Chiar mi-as dori sa scap sa plec sa uit de tot
Caci sunt satul pana peste cap d aceleasi vesti
Aceasi viata monotona si sa nu sti de ce traiesti
Satul de gandu de a te resemna k n-ai unde sa muncesti
De asemenea satul de gandu k n-o sa reusesti
Se spune k tre sa t multumesti cu cea c primesti
Si sti k n-ai nimik si doare k tre sa t obisnuiesti
Vezi…e greu k nu lucrezii da tre sa platesti
Fiecare zi care doar teoretic o traiesti
E greu cand iti repeti in gand”capu sus tre sa zambesti”
Si subconstientul imi dicteaza „cand plangi sa nu t mai opresti” „.


Te-ai gandit vreodata cum ar fi daca ai pleca macar pentru o zi, undeva unde sa fi un strain printre alti straini, sa nu te cunoasca nimeni, toti cei pe care-i sti sa fie aici, iar tu sa fi acolo undeva departe, dar totusi aproape de ei toti. Cum ar fi sa intrebe cineva „hei, de ce nu am mai vazut-o?”, „unde este?”, „cand va aparea,iar?”…Iar cand te vei intoarce toti sa te intrebe unde ai fost de ai lipsit atat si ca ti-au simtit lipsa, sa-si dea seama ca contezi, ca au nevoie de tine si tu de ei…Eu da, m-am gandit, mi-am imaginat, dar dintr-o data totu` a disparut din capul meu, m-am intrebat „oare poate fi posibil sa se intample ceea ce-mi imaginez eu acum?”…sa se poata intampla cu adevarat.

Chiar nu stiu, totul este un mister, totul este o minune, noi…viata…Ceva ce nu cunoastem foarte bine.

NICIODATA nu este prea tarziu sa inveti, sa ierti, sa iubesti, sa simti ceva pe care doar tu il simti… in felul tau!

5 thoughts on “Te-ai gandit vreodata cum ar fi daca…

  1. Dupa parerea mea cea mai proasta teorie e cea cu : iti dai seama cat de mult pretuiesti o persoana dupa ce ai pierdut-o,s au ma rog in cazul postului tau, dupa ce a plecat o perioada de timp, pentru ca in primul si in primul rand e prea tarziu, iar in al doilea rand daca ti cu adevarat la cineva nu e nevoie de ceva ” tragic ” care sa iti deschida ochii. Lasand asta d-oparte, imi place ;x ;o3

Lasă un răspuns

