Cine a zis ca nu poti primi ceva, doar pentru ca-i zambesti?!


[ Hahaha, radeti ca e amuzant!:w:)) ]

Azi, am fost in Kaufland cu ai mei si cu o prietena de familie si cand a fost sa plecam din Kaufland, am vazut cum un tip de la receptie punea cateva baloane intr-un suport unde scria pe ele mare „5 ani Kaufland Ieftin si bun!”…si ce s-a gandit draga mea mamica sa se duca sa-mi ia un balon:)) pentru ca ma vazut cam trista si a zis sa ma inveseleasca.

S-a dus  mama la tipu` de punea baloanele in suport si la intrebat cum se poate lua un balon de acolo, daca iti trebuie sa arati vre-un bon ceva :))…si tipu` amuzat ia zis „Pentru a primi un balon, trebuie sa-mi zambiti”:))…[stiu poate vi-se pare haios, dar chiar asta sa intamplat:))]…mama cand a auzit nu ia zambit, ci s-a pus pe ras:))…si bine inteles ca tipu i-a dat balonul si toata lumea de la receptie impreuna cu mama, cu tata si cu mine ne-am pus pe ras.

Si toata lumea fericitaaaa!!!

The and! ;;)

2 thoughts on “Cine a zis ca nu poti primi ceva, doar pentru ca-i zambesti?!

Lasă un răspuns

