Graba strica treaba!


Sa va povestesc ce mi-sa intamplat azi:)).

Cu adevarat graba strica treaba, azi am zis sa nu ma mai duc pe amaradia in statie sa iau autobuzul [25] si m-am gandit sa iau de la mine 3 si sa cobor pe amaradia. Cand m-am apropiat de statia de pe amaradia hopa am vazut un autobuz si eu grabita am coborat din 3 si am urcat repede in autobuzul celalalt, fara sa ma uit ce numar era:)), dar presimtisem ca luasem autobuzul gresit, chiar asa a si fost…Ajung eu la Oltet [centru] si trec de statia unde trebuia sa opreasca 25,merge chiar mai in fata cu o statie, norocul meu cu o femeie, care s-a dus la sofer si la intrebat daca acest autobuz este 25:))…si bine inteles ca soferul ia zis ceva de genu`”baaa doamnaa, nu este 25 n-ati vazut ca scria mare si clar 20?!”:))…si eu cum eram cu urechile ciulite cum a oprit autobuzu in statie am si tulit-o din el:))…si m-am intors in statia unde trebuia sa vina 25.:)).

Dupa vorbeam la telefon,stau ce stau si ma pomenesc cu o femeie, care ma intreaba daca mai aveam un bilet in plus, i-am zis ca am un bilet pe care nu-l folosesc si i l-am dat,bine ca eram cam nehotarata daca sa i-l dau sau nu si pana la urma i l-am dat si ii zice femeia ” da, sa sti ca nu am bani sa ti-l platesc”…si eu ca o fata draguta si de treaba ce sunt i l-am dat pe gratis, spunandu-mi ca eu am abonament si ii dau ei biletu`pe moca:)), mi-a multumit si ce-o mai fi zis ea pe acolo ca nu prea eram atenta la ea.:))…

Deci azi am facut o persoana fericita si norocoasa.;)) b-)

6 thoughts on “Graba strica treaba!

Lasă un răspuns

