Balul Bobocilor LTHC 2010 <3


Si cum ziceam Balul Bobocilor Liceul Teoretic Henri Coanda care a avut loc in Clubul Gin Gin. Cel mai tare bal posibil:x.

Primul meu bal din clasa a9a:x…super tare frate!:))…Nu doar ca am avut muzica buna, dar am avut si o atmosfera de neuitat, prieteni,colegi, profesori, directori,dj ne-am distrat de minune. Cu siguranta se va vorbi mult timp de acum incolo despre acest bal.

Prin surprinderea mea sau a tuturor, am aflat ca directorii nostri sunt si niste superi Dj:x…interesant, nu?

Stiam!:))

Chiar nu ma asteptam sa fie atat de tare, ne-am distrat, am zbierat:)), am cantat:>, am dansat,am baut.

15-16 octombrie best day!:x 

Coanda effect!!!!!!

Lasă un răspuns

