9 noiembrie..Special day


Mmm..nu stiu daca sa scriu acest post, nu stiu cat de mult merita, s-au cat de mult conteaza…dar astazi a fost o zi pe care o s-o tin minte.Ieri n-am facut ore ptr ca a fost ziua elevilor care sarbatoreau de Sf  M. & G. impreuna cu domn` director, iar astazi, cum am specificat si in titlu a fost un fel de SPECIAL DAY:x.

Nu o sa uit aceasta zi never, nu este un mare si nici mic eveniment,dar nici o zi oarecare, cel putin petru mine…dar conteaza…si ziua asta cred ca merita de pus in rama:))…

Ce pot spune decat ca, imi place.:x

E diferit,adorabil, amuzant, super dragut,stie sa faca pe cineva fericit…mai simplu,stie sa se faca placut!

[Dubios, dar frumos
reusesti miraculos
Sa ma faci sa te iubesc
in viata mea sa te primesc
Curios fiindca am fost
o viata intreaga fara rost
Numai tu reusesti
sa ma completezi,ma linistesti].:x

Nu-mi pasa ce zic altii…si cui ii place si cui nu…conteaza ca mie-mi place si ca acum este al meu!<3

Lovely day!

Lasă un răspuns

