Sa zicem…


Chiar nu stiu cum sa-mi fac introducerea.Why?

Nu-mi dau seama, am ceva in cap, dar nu-i bine asezat…as vrea sa scriu despre el, s-au despre vremea de afara…vreau un subiect clar!..Vreau sa aleg si nu stiu, sunt nehotarata.:”>

Vorba unei prietene  „…mi-am pierdut ideea, gandindu-ma la ea.”

Aaaa da..Cateva persoane deja au spioni[-(…suna mai bine varianta veche, cea cu porumbelu`sau cu pasaricaaaa.:)) acea idee chiar imi placea:-j

Si cum ziceam subiectu`EL…hmmm, sa comentez sau nu, nici eu nu stiu.Deja am un blocaj imens, numai am pic de inspiratie.

Nu stiu…

Nu stiu…

Nu stiu…

Deja vreau sa vina ziua de luni, pentru ca acasa nu am ce face,sau as avea ce face,dar mi-se pare mult mai interesant ce fac la scoala..plus ca il vad pe el.b-)

Multi profesori ne-au intrebat cum e la liceu, iar dintre toti profii, cea mai ciudata a fost cea de info „cls IX e cea mai grea, pentru ca dai de multe lucruri pe care nu le cunosti”…mmm, nu stiu daca sa’i dau dreptate, adica nu mi-se pare atat de grea precum ea spune, adica cls IX, hai s-o luam ca pe intreaga noastra viata… in fiecare zi invatam ceva nou, asta nu inseamna ca viata este cea mai grea.:)…mie cel putin mi-se pare destul de ok .

In fine…cum ziceam mai sus…el.

Da ma, sunt cu el, am un alt prieten si niciun baiat numai conteaza asa cum conteaza el pentru mine, sunt chiar fericita…nu vreau sa-l pierd si pe el, din cauza persoanelor egoiste si bagarete din jurul meu… imi placeee, el.

E BESTIAL!!!…Am ce invata de la el, e o persoana interesanta, deschisa si in acelasi timp un prieten adevarat.

As putea sa scriu multe despre tine, dar nu cred ca are rost, nu as vrea sa te obosesc, plus ca oricum sti ce gandesc despre tine..deci cum zici chiar TU c’est la vie, mon amour.:))

…Imi place zambetul tau si chipul tau de copil!

Adorabil.<3

2 thoughts on “Sa zicem…

Lasă un răspuns

