Razboi in doi!


Esti gandul meu bun, cand ma ascund in fum si spun ca poate o sa am cu tine un final de drum si spun ca daca ar pica totul,dac-as fi cu tine as sti c-am luat tot potul…
…M-acoperi, ma-ntelegi, ma strangi, ma incalzesti, ma faci sa cred ca-n doi e mult mai greu sa pierzi, esti cea care totdeauna imi raspunde, cand cer intariri, cea care nu se-ascunde, cea care poate face soare atunci cand ploua…
…Esti glasul ce-l aud cand totu-u jur a tacut…
Tu ma aduci la normal cand sunt intors pe dos si poate n-o arat, dar mi-ar fi mult mai greu, dac-as ramane fara tine doar un simplu eu, esti zambetul meu dintr-o noapte neagra, cand dupa un apus lumina-i dusa toata, reusesti sa faci totul fara trucuri, chiar daca sunt tot eu cel care-ti da putine lucruri…
<3A.

Lasă un răspuns

