Jumatate


Lumea vorbeste aiurea,ce crezi ca mie imi pasa? Nu`s ca lumea ca aproape toata lumea e falsa culmea, esti de treaba nu e bine,toti profita, esti al dracu nu e bine toti te evita, zimi tu cum sa fiu in gatu` matii de prost, spui ca nu ma placi dar imi stii piese pe de`rost, prea multi ma seaca si imi provoaca scarba, au glume cu mine dar cand ma intorc se stramba.:)

[…] Toti vor ceva azi,nimeni nu vrea sa dea, toti fumeaza acum nimeni nu mai vrea sa bea, toti critica acum nimeni nu vrea sa ajute
[…]Viata n`are Happy End stim cum e finalu`

[…]Nu va cunosc pe jumatate dintre voi, pe jumatate atat de bine cat as vrea si imi place de mai putin de jumatate dintre voi, poate,mai mult decat probabil ati merita.

5 thoughts on “Jumatate

  1. Pe strazi ploua torential sunt ud leoarca ! MUIE BARBIE FUMU ASTA CREK` O SA MA SPARGA !

    Tarfa te lasa, si eu nu mai vad rostu, ea se fute cu altu si tu suferi ca prostu !

    super piesa ! :X

Lasă un răspuns

