Am o mie de versuri in minte, dar nu stiu care-i mai bun


Am o mie de idei, dar niciuna nu stiu unde duce…vraisteeeeee.@

 

Uita de tot, uita de tot, uita de lume, de sentimente, de suflete pereche, de soapte la ureche, fi rece nu-l lasa pe el sa te-ntunece.

Oo ooo ooo ooo, binele si raul sunt ca piesele de lego, Oo ooo ooo ooo, nu imi plac oameni cu exces de ego, sunt satul de baieti ce sunt cool, nici un cuvant de a lor nu ma doboara, nu are cum..si cand plang eu rad

Dansez cu pozele vechi sa mi amintesc de mine, parca nu mai cunosc pe nimeni, vad doar fete straine, sunt singur ca n am crezut in suflete pereche, dansez c-o sticla goala si c-o poza veche.

E doar o alta zi in care mi-am pierdut ideea, moralu e la pamant si Marijuana e cheia, timpul se scurge printre noi usor[…]

Uite-ma inca zambesc desi nu-i zambetul meu, cati spini infipti in suflet am stiut doar eu si Dumezeu, uite cum inebunesc, vorbesc singur in oglinda, las sa curga lacrimi pe o iubire ce n-o sa se stinga[…]
As vrea sa pot te simt din nou aproape, din nou esti departe, as vrea sa pot sa promit ca iubirea noastra inca arde, inca din prima secunda cand te-am vazut aveam sageti in piept, eu am ales sa plec dar inima mea m-a obligat sa astept, aveam caractere…imbibate-n orgoliu, de asta acum momentelor de vis le purtam doliu, dansez cu pozele vechi, cad pe ganduri in fotoliu, ca mi-am regasit mandria intr-un alcoolic notoriu, prin tine iubesc deci nu incerca sa ma judeci, ca ai uitat sa ma inveti cum sa fiu tare daca pleci, iubirea pleaca, raman doar visele ce dor, legata de piciorul unui porumbel calator

Chiar daca fac multe prostii si spun multe porcarii, sa stii tot ce e bun in sufletul meu se leaga de tine. De ce asculti ce zice lumea despre mine ? Tu ma cunosti mai bine las-o sa vorbeasca. Ce rost are s-o asculti daca lumea e proasta? Si ai vrea sa fie ca ea cand nu-i asa.De fapt nu sti ca oamenii nepasatori dau sfaturi de cacat? Ciudat spuneam mereu ca nu vreau ca n-am timp, iar acum constat c-am inceput sa ma schimb, sunt putin mai diferit si-acum vad totul in ceata, asa ca te las ne vedem maine dimineata.[…] Tot ce spun acum uita pana maine.

Doar in doi am inceput povestea asta, doar in doi am inceput sa simtim dragostea, doar in doi am scris romanul asta, te rog nu intrerupe pagina.

Sa ma insel as vrea si pentru o secunda mi’as dori, sa patrund in inima ta,sa iti operez dragostea, sa analizez pe scurt veninul ce te face asa de rea.

Fericit ca ma iubeste o fata care este ..copila speciala prinsa in poveste, priveste in iubire , ea nu ma raneste, imi zambeste cat traieste .. o fila din poveste.

O, tu, frumoasa din padurea adormita, nu adormi tu definitiv sa mai scapam de-o vita? Sunteti un fel de Romeo si Julieta, pe toti sfintii…macar de ati muri si voi in aceleasi conditii.

De obicei nu crezi pana nu vezi cu ochii tai daca se poate…ca visele devin realitate, cand visele devin realitate, o sa vezi cu ochii taï daca se poate.[…]
Si’ti vezi de treburi, ca oricum viata merge’n suturi, ai cazut – te’ai ridicat – inveti noi moduri sa te scuturi. Inveti sa te bucuri mai des si fara ajutor, ca ai probleme mai ales – ia zi „Mai da’le’n mortii lor”.

Tot ce-i interzis e palpitant invata, sa mori in p**a mea cu zambetul pe fata.

Timpul trece altfel cand esti singur singur. Orele se duc si nu se mai intorc sigur…Noapte cand se sting luminile se deschid cluburile si gurile rele barfesc figurile le le.. le invat din mers zi de zi pas cu pas vers cu vers. Nimic nu e ceea ce pare te simti asa de mic intr-un oras atat de mare mare… noapte si zi orasul e un camp de lupta pierzi sau castigi. Bine ai venit in Jungla !

Ai dreptate,nu zic nu, ca n-am cum sa zic nu si iti multumesc si ma gandesc ca daca n-ai fi tu. Probabil ca as fi mai rau ca la inceput. TE IUBESC inca o data si iti multumesc mult.

Cine-i domnisoara,oare cine-i domnisoara, care vara iese cand se lasa seara. Tocu’ e inalt , efectu e scontat, toate privile se intorc automat[…] As vrea sati cer,sincer,un autograf: Semneaza , Domnïsoara care te-a dat peste cap!

Baaa…..Aici e foarte plin. Stam, stam pana murim ca stim, unde-i multa lume, sunt multe fete, dar noi le cautam doar pe alea bete. Barman, dorom cu cola, nu uita asta-i parola, ca noi n-am pierdut busola, dar tot am gasit creola.

Ai auzit textele pe care le scriu, despre fetele pe care le stiu si ai aflat de la altele mai tarziu ca sunt pe bune toate acuma vreau sa intru in lumea ta se poate.[…] am doua fete suspecte care nu lasa amprente sunt imbracate in verde, toata lumea le vede […] Maria, Ioana, tu esti campioana.

Ca sa moara fetili….yoo…Asta e ultimu tango..si vreau sa-ti spun. Ca noi doi nu,nu suntem pe acelasi drum si nici nu ai cum sa,sa ai vreo scuza. Nici makr nu’s io ala care te acuza asa ca hai k te fac un tango, tu gingero, io sunt amango,tu vrei copii in ango, io vreau o viatza plina cocktail cu mango.

O privire si m-ai dat gata, mi-ai luat mintile, mi s-a pus pata, peste tot te vad numai pe tine, peste tot ma vezi numai pe mine.

Ce buna e,pisica asta rea. Ziceam eu ca aun caine in mintea mea si ea trecea pe strada mea, de parca nici nu ma vedea. Mergea de parca nici nu atingea ceva,parca plutea si mama ce unghii mai avea si sa oprit putin si ma privit,de nu`mi revin. Privirea asta verde ma intepenit in timp si ma blocat kit kityy katt.

Gagica-i ciocolata si pantofii sunt cu toc, un metru saptezeci, unde calca ia foc […] Ea crede ca are stil. In loc de femeie minte de copil, dar e inutil, sa-i spun ei.

 

vraisteeeeeeeeee.#

 

 

Lasă un răspuns

