Fi mai bun, cel putin de Craciun!


Cum am spus si in postul anterior ” O zi in care toti TREBUIE sa ne dam URA si ORGOLIUL la o parte.” Cum zice si devoratoarea mea mica.. imi cer scuze pentru toate rautatile pe care le-am produs in acest an, pe toti care v-am suparat, jignit, ignorat, DEZAMAGIT!

Nu am facut-o cu intentie, am facut-o la suparare, la nervi…si acum imi cer SCUZE pentru absolut TOT ce am facut!

Imi pare sincer RAU si sper ca ma ve-ti ierta chiar daca nu puteti uita!🙂

Fi mai bun, cel putin de Craciun!

Craciun fericit!

4 thoughts on “Fi mai bun, cel putin de Craciun!

  1. nu te bat😡 cuma ms pus😡 de Craciun trebuie sa fim mai buni ;;) :*:* Si in plus, toti trebuie sa ne cerem scuze, pentru ca nu exista o persoana care sa nu fii dcezamagit macar o data intr-un an pe cineva…. :*:*

Lasă un răspuns

