Misterios…dar frumos!


Cu aceasta ocazie mai facut sa revin iar la scrisul pe blog, se stie ea..acea persoana.

Intradevar, trebuia sa scriu despre multe lucruri, ca de exemplu cum mi-am petrecut revelionul [ va spun eu a fost bestial, mi-am facut prieteni noi, niste persoane de nota 10:x] si multe alte lucruri, dar asta seara mi-ai redat acea pofta de scris, whatever… numai ma lungesc cu vorba, sa revin la tema subiectului acestui post.

Se fac in curand 2 ani, decand faci parte din viata mea, cu bune cu rele, mereu mi-ai fost alaturi, indiferent cine a gresit am trecut peste.

Ai fost,  esti si vei fi mereu IMPORTANT indiferent unde vei fi, acolo..aici..VEI FI!!!

Inca imi aduc aminte, de primele zile in care te-am cunoscut ne intelegeam asa de bine 8->.. TOTUL era asa de FRUMOS si inca ESTE, cu toate lucrurile care s-au intamplat, cu toate greselile facute, am invatat amandoi din ele, am invatat sa ne cunoastem mai bine, am invatat sa iertam si sa uitam.

Nu-mi trecea prin cap, ca dupa doi ani inca vom pastra legatura, se pare ca am reusit, chiar daca treceau zile in care nu vorbeam, am reusit sa trecem peste.. am reusit AMANDOI… TU si EU!!

Si acum mai tin minte, cu ajutorul tau, primul offline pe care ti-l lasasem cand ai plecat la mare, chiar de ziua ta sau dupa…si da, chiar crezusem ca acea vacanta te va schimba, te va face napasator, dar m-am inselat si era exact ca inainte, daca nu si mai bine.:)

Multi au vrut sa ne separe si n-au reusit, ce-i REAL si SINCER, MEREU DUREAZA!

Chiar daca TU esti acolo.. si EU aici, mereu vei fi cu mine!

Meriti tot ce este mai BUN, pentru ca ai CARACTERUL tau, pentru ca ai CURAJUL sa-ti recunosti greseala, pentru ca ai INCREDERE in MINE si nu in altii…

Imi lipsesti!

 

 

 

Nimic, niciodata, nu va inlocui pe camaradul pierdut. Caci nu pot fi creati vechi camarazi. – Antoine de Saint Exupery

In prietenie, la fel ca si in dragoste, adesea te fac mai fericit lucrurile stiute, decat cele pe care nu le cunosti. – la Rochefoucauld

 

 

Pentru cea mai misterioasa persoana din viata mea, TU!

One thought on “Misterios…dar frumos!

Lasă un răspuns

