Oamenii din Craiova!


Hai sa va spun ce am patit astazi in autobuz:-j.

Eram in 3, ma duceam in centru sa ma intalnesc cu 2 colegi si intamplator am dat peste un om „plin de multe maniere” si „foarte infometat” … ce pot spune este ca m-am pus linistita pe scaun dupa ce s-a eliberat, iar in spatele meu in picioare se afla domnul cu covrigul.

Vreau sa spun ca nu s-a simtit deloc si nu s-a oprit deloc din „mocioflait”, am incercat sa-i evit zgomotul pe care-l producea am incercat sa-l evit pur si simplu ca persoana… iar el… venea mult mai in fata, mult mai aplecat si mancand la acel covrig intr-una, pana wow a ajuns la statia unde a trebuit sa coboare si bine inteles cu covrigul in mana.. si bine inteles tot mocioflaind.🙂

Acest om chiar m-a scos din sarite.:)

C-am acesta ar fi unu dintre oamenii din Craiova, s-au cel putin din imprejurimile Craiovei. Ok oameni buni va inteleg, sunteti de la tara, dar macar cand veniti la oras incercati sa va comportati mai civilizat.

2 thoughts on “Oamenii din Craiova!

Lasă un răspuns

