Hei…


Vise,iubire,emotii pe care se pare ca le stim cu totii

Pot trece peste o rana sau o palma, dar sentimentele sunt cea mai dura arma cea mai dura drama care ma invinge, arde ca o torta care nu se stinge

Aceasi banca,acelasi pom. Sentimente sincere in acelasi om, dar fara somn ca numai dorm […]

Eram in paradis ma ridicai de pe sol, acum stau pe pamant cu sufletul gol.

Trist vroiam sa fie bine,sa redau placere. Cand vorbesc de noi,sa simnt o mangaiere, e multa durere nici pe departe bine, cand ai plecat se pare,ca le-ai luat cu tine incalzit de raze,invelit de nea. Timpu arde zile din viata mea, dar la aceasi banca si la acelasi pom, eu te astept pentru ca sunt acelasi om. Te vad,te simnt,tip tare,ma mint. Am incercat sa te ating,acum incerc sa te prind.

 

 

 

 

 

 

[…]

I need you.

 

 

P.S. Am pus doar versurile …mai speciale.. cele care-mi plac cel mai mult, oricum melodia este TOATA frumoasa!🙂

Lasă un răspuns

