Spike-Visam


Visam ca zbor, si culmea n’aveam avion
Cand dintr’o data mi s’a stins tigara m’am trezit pe hol.

Visam ca trec peste mari si tari
Ca pot sa schimb vorbe cu flori

Visam ca pot sa schimb lumea si credeam ca pot.

..

Visam ca nu se face zi si’i o seara mortala
Degeaba stingi luminile, aici e bezna totala.

E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta.
Nu incerca sa clipesti – ca risti.
Nu vrei sa vezi oameni tristi…de azi traiesc cu ochii inchisi.

Visam c’astern un petic de cer deasupra capului meu
Si mai albastru ca al tau ca eu mi’l fac cum vreau eu.
Eu nu tin cont c’afara ploua, ca’i zapada sau roua
Mie nu’mi strica vremea starile cum vi se intampla voua.

Bum ! Visam ca dragostea e simpla si trece
Si nu te lasa rece cand o vezi ca umbla cu zece.
Crezi ca nimeni nu’ntelege ? E doar in capul tau.
Visam ca’i ultima oara si nu se’ntampla din nou.
Visam ca nimeni nu se schimba cand ai ceea ce’ti doresti
Si n’ai de cin’ sa te feresti, si ai cu cine sa vorbesti

…………………………………………………………………..

Visam…

 

 

2 thoughts on “Spike-Visam

Lasă un răspuns

