A mai trecut o zi, o saptamana,o luna…an


A mai trecut o zi, o saptamana, o luna
Ne intalnim, nu vorbim, nu ne spunem nici „buna”
Cand te vad parca-mi sare si inima din loc
As vrea sa fiu cu tine, sentimentu nu e reciproc
Ma chinui sa par indiferenta, degeaba m-ascund
Ca sunt sau nu indiferenta, il doare fix in fund
Sau nici acolo, da-mi intorc capul, incredibil
Te vad c-o prietena de-a mea, ma simt oribil
Inima imi bate tare, iau foc sa-i bat, sa-i omor
Sunt in stare de soc, ce joc urat din partea lor
Tu ca tu ma, da mai tarfa e prietena ta
Daca erai cu alta care n-o stiam, nu-mi parea rau.

4 thoughts on “A mai trecut o zi, o saptamana,o luna…an

Lasă un răspuns

