Cu întârziere…


Da…cu întârziere, se mai întâmplă. Ieri au fost Dragobetele, postul trebuia să fie scris de ieri, dar cu mie mi’a fost o lene totală şi am fost obosită, n’am mai postat.

Ieri a fost o zi total ciudată, m’am trezit liniştită pe la 9 mi’am făcut patul, am dat drumu la muzică şi ce am văzut… câteva melodii vechi de’ale Andrei împreună cu alte melodii d’ale altcuiva, m’au bine dispus, dar nu pentru multăăăă vreme.

Am ajuns într’un final la şcoală am dat vre’o două lucrări, una neanunţată din păcate la care am luat un amărât de nouă am scris repede acolo ce am apucat, dar n’am copiat nimic…naspaaa!!! Am fost ceva de genul, nu transpira, nu murdării :)). N’a fost o zi prea grozavă, trebuia să mă întâlnesc cu pisoiu meu, dar nici asta n’am făcut.b-(

Mă bucur că totuşi mai avem şi noi o sărbătoare a noastră…DRAGOBETELE!!!!

Te iubesc!

4 thoughts on “Cu întârziere…

Lasă un răspuns

