1 Martie


Da, ştiu deja a trecut, dar din păcate nu am avut prea mult timp să mă preocup de blog, aşa că am lasat’o c’am moale. Îmi pare rău că nu am mai scris, în fine, asta e.

1 Martie mi s’a părut o zi, destul de drăguţă, chiar ziceai că este una de primăvară, întradevăr că nu a durat prea mult, dar mi’a plăcut…deşi am chiulit şi azi ne c’am reproşă profa de fizică că nu se astepta să plecăm şi nu doar de la ora ei, ci de la toate celelalte.:d

Nu mă prea interesează asta, mă bucură faptul că m’am întălnit cu pisoi şi ne’am petrecut câteva minute împreună, asta m’a făcut bine dispusă toată ziua!

P.s îti ador trandafiru’ copilule!

Vă urez o primăvară plăcută!!!

One thought on “1 Martie

Lasă un răspuns

