La revedere şi bun venit!


Poate o să vi se pară ciudat, aiurea…chiar şi mie mi se pare ciudat, dar asta e.

Ce pot să vă spun…îmi pare rău mă😐..decurând adică astăzi :))…am primit un telefon…şi nu pot spune că nu sunt fericită, doar că mă simt vinovată, datorită faptului că, telefonul pe care îl aveam înainte nu o să’l mai folosesc, chiar dacă acesta este mult mai bun, decât cel precedent, parcă tot acela contează mai mult…şi ştiţi de ce? Pentru că împreună cu acel telefon am trecut prin multe, am râs, am plâns, cu el am mers peste tot, am dat cu el de pământ şi nu a păţit nimic şi tot aşa, a fost un telefon loial! Avem multe amintiri împreună, iar acum eu „îi cam dau papucii”, dar ca să nu sune aşa urât pot spune că’l părăsesc, îmi pare rău. :o3

Şi poate râdeţi voi, dar mie îmi va părea rău şi’mi va fi dor de acest telefon, pur şi simplu îmi pare rău!

 

Îmi vei lipsi!:)

2 thoughts on “La revedere şi bun venit!

Lasă un răspuns

