Da sau Nu?


Sunt confuză, nedumerită…cum vreţi voi. Mă tot gândesc dacă fac bine sau nu.

Mă gândesc dacă nu sunt prea rea, prea egoistă şi total indiferentă… deobicei eram genul de persoană care dădea multă atenţie la orice lucru, orice detaliu… mă gândeam la acel ceva şi poate puneam şi presiune asupra lui, dar acum… pot spune că încerc să mă schimb şi datorită unei persoane care mi’a dat „startu” anul trecut, ca să zic aşa, reuşesc  şi o i’au cu uşurelu’…Numai sunt acea mămăligă crede tot, poate suferi din cauza mea, asta e trece..şi eu am suferit şi mi’a trecut, suferi şi înveţi din greşeli… viaţa e plină de surprize, treci peste. Trecut este plin de amintiri plăcute şi neplăcute şi totuşi sunt amintiri, care nu poţi să treci peste ele.

Numai mă simt aşa de afectată de unele lucruri, oare de ce?… Am trecut prin câteva lucruri,poate m’am obijnuit..asta o fi?… sau pur si simplu încep să mă schimb, poate fară să’mi dau seama. Chiar nu ştiu, nu mă înţeleg câteodată deloc, deci nu am pretenţie de la voi să o faceţi.

Nu ştiu cum să mai reacţionez, ce să fac, ca cei din jurul meu să nu se simtă prost. Numai vreau să fiu acea persoană care suferă din „nimicuri”..trebuie să’mi pese,dar…poate nu atât demult încât să sufăr. Un prieten mi’a zis ceva recent „Să îţi spun ceva,trebuie să te doară-n p*lă/pi*dă în cazul tau:p de alti.[…]Important e să te simţi tu bine,că la urma urmei o faci pentru tine nu pentru ei.” întradevăr are dreptate, când fac ceva, trebuie mai întâi să mă gândesc la mine, la fericirea mea, apoi la ceilalţi, să fac ce e bine şi mă face fericită pe mine, nu pe alţi, restu are grijă de fericirea lor, nu de a mea, dar totuşi mă gândesc că poate nu procedez bine, mă simt egoistă…şi simt că mă gândesc doar la mine când fac asta, nu că nu ar fi aşa…dar îmi e greu, n’am prea făcut asta până acum şi…mă simt ciudat şi în acelaşi timp şi naşpa.

Nu ştiu dacă fac bine, ce fac.

2 thoughts on “Da sau Nu?

  1. Nu te simti afectata de unele lucruri ? Asa si trebuie,cresti.
    Faci foarte bine,ai sa vezi mai incolo cum este lumea.Nimeni nu iti este alaturi,drumul ti-l creezi tu singura.(cariera,prieteni,amici.) Intai gandestete la tine.

    N.B. : Ce nu te doboara,te face mai puternic.

    p.s. Mai bine sa ii doara pe ei decat pe tine😉.
    Frumoasa piesa.

    Iti doresc o duminica frumoasa.

Lasă un răspuns

