Grow!


Prima zi în care am prima întâlnire cu cei de la Grow, super membri de la AIESEC. Nu voi spune foarte multe, decât că am avut emoţii care într’un final mi’au trecut. Să zicem că mă aşteptam să fim mulţi ( Carol, Buzeşti, Odobleja, Vuia si Coandăăă), ne’am strâns căţiva, a fost o atmosferă chiar placută făcută de ei, dar şi de noi încurajându’i şi aplaudându’i aşa cum merită.

Deabia aştept următoarea întâlnire!

 

P.s dacă am facut vreo greşeală referitor la ce am scris în articol, scuzaţi’mă dar e târziu, iar eu sunt obosită!

7 thoughts on “Grow!

  1. Ne bucuram ca ti-a placut activitatea de ieri si speram ca ridicat la nivelul asteptarilor voastre.O sa continuuam sa ne distram si sa invatam impreuna pentru toata perioada proiectului🙂. Echipa GROW iti doreste o saptamana cat mai frumoasa si te asteptam la pregatiri:).

Lasă un răspuns

