Colţ de suflet


Am făcut tot ce-am ştiut să fac, numai să te uit,  azi nici piesa noastră, nu o mai ascult.[…] Însă ce nu pot uita,
Este amintirea ta, o păstreaza inima. Într-un colţ de suflet. Şi ar mai fi ceva, ce nu voi putea uita,  sufletul nu mă lasă,  azi era ziua noastră.
Am facut tot ce-am ştiut să fac, numai să te uit, dar nu ştiam că-mi va fi dor atat de mult.

Spun mereu că nu mai simt nimic, când mă întreabă cineva, dar dacă nu mai simt nimic,  de ce-mi stă gândul la ea [el] ? Şi oricât aş încerca, nu te voi putea uita, te păstreaza inima. Într-un colţ de suflet.

Când e linişte, aud vocea ta, când sunt singură, simt atingerea ta, când închid ochii mei, văd ochii tăi, nu mai pot rezista.

3 thoughts on “Colţ de suflet

Lasă un răspuns

