Habar n-am….


Aseara am fost obosită şi am uitat să menţionez cum am fugit ca o deşteaptă după un autobuz care nu trebuia să’l iau….ehh..n’are nimic mai face şi omul mişcare dimineaţa că deobicei cam sar de la aşa ceva. Şi cum spuneam, vorbisem cu Răzvan să ne întâlnim în autobuz să ne ducem amândoi la proiect, mă sună el când eu eram peste stradă de staţie şi îmi spune ceva de genul ” Bă eu ajunsei„.. nu l’am lăsat bine să spună tot că i’am şi zis „bine bă hai că vorbim după„…am şi închis şi am fugit la autobuz să’l prind, mă aşteptam să zică „Bua am ajuns la tine în staţie” în niciun caz „acum ajunsei la mine în staţie”:))…ajung eu, urc liniştită, defapt puţin grăbită, mă uit speriată şi în autobuz nu văd niciun Răzvan:)). Îl sun pe Răzvan şi îl întreb unde e, când defapt el era la el în staţie şi în niciun caz în autobuzul în care eram eu =)).

În fine se mai întâmplă :”>

M’am grăbit puţin cu acest post pentru că deseară nu pot fi sigură dacă intru să postez ceva.

Mă cam grăbesc puţin dar nu are nimic, sper.:)

Ce pot spune e că…viaţa e plină de surprize de tot felul. De ce sunt atât de bună vorbind la figurat, în niciun caz la propriu, de ce nu pot fi şi eu aşa de..ranchiunoasă precum sunt alte persoane, bine recunosc că..am momentele mele, când pot fi cea mai nesimţită persoană, dar se întâmplă odată la ani, în niciun caz foarte rar, cum se întâmplă la alte persoane.

Mă simt puţin confuză, nu ştiu ce alegere să fac, nu ştiu dacă e bună acea alegere pe care aş vrea să o fac. Iar dacă o fac îmi e să nu regret după şi să’mi doresc să nu fi facut acea alegere şi să nu mă fi grăbit ăn privinţa asta.

Stuuupid.:)

P.s. Nu vă gândiţi la ce nu trebuie, când citiţi acest post, sau cel puţin a doua parte..aşa pe la sfârşit.:d

Ai numai gânduri, peste gânduri,peste gânduri.

4 thoughts on “Habar n-am….

  1. în legătură cu alegerea, trebuie neapărat să o faci. să alegi e foarte greu, e de fapt cea mai dificilă stare a omului, dar este necesară pentru înaintare. ca să-ţi spun un secret, de obicei, omul alege ce i se pare mai uşor, dar ceea ce e mai greu este exact ce are nevoie. pentru că trebuie să învingi nişte limite ca să te pregăteşti pentru ceea ce va veni. sper să faci cea mai bună alegere.

    • Hmmm…eu n’as putea spune ca sunt chiar asa..adica in unele momente aleg si ce e mai greu…si dupa realizez ca nu trebuia sa aleg ce e mai greu ptr ca nu am putut sa duc pana la final ceea ce am dorit sa fac.
      Oricum multumesc ptr sfat, o sa-mi fie de folos.

Lasă un răspuns

