Start game!


Ce pot spune e că am avut o zi destul de grea, singuru lucru care mă bine dispune şi’mi dă curaj sunt vorbele profului de sport.:)). Astazi am jucat VOLEI şi sunt fericită ptr că nu am mai jucat demult timp, la ora de sport ne’a pus profa să ne facem echipe şi START GAME!😡 …A fost drăguţ pe la sfărşit..cănd toţi care erau în echipa sau cam retras şi am ramas doar eu cu doi trei colegi (băieţi)…după ce toţi au plecat la oră, înafară de mine şi de ei , ni s’a alăturat profu de sport, s’au cel puţin asta cred că este.:)) Am stat câteva minute şi ne’am dus şi noi la ora..şi norocul pe care l’am avut a fost unu super…acela că profa n’a putut să ajungă la oră din cauza unei probleme care a intervenit aşa că am tulit’o repede în sală ca să nu dispare profu’:))

A fost super, pănă când n’am mai rezistat din cauza brăţării pe care o uitasem la mână si care m’a făcut praf la mâini.:-j şi profu vedea că tot suflu şi tot mă doare şi el nimic…preluareee preluareeee.:-l am simţit că mor de mâini că îmi explodează venele si face BOOM tot sângele.:)) dar mă gândeam cum mă lăudase puţin la colegii care nu ştiau să joace şi zicea „uitaţi’vă la asta mică, că ea ştie să joace, la ea aveţi ce să priviţi”..m’am simţit super tare b-):)) deşi m’am ales cu dureri mari de la cot până la încheietura mâinii, inclusiv…şi un deget.:)) asta e riscu, cel puţin am avut parte de un joc de volei, mirific, pe care îl aştept cu nerăbdare şi data viitoare..şi sper că va fi cât mai curând, dar trebuie să am cotiere sau ceva care să’mi atenueze căzăturile sau acele „lovituri” pe care le i’au cu mingea (dar problema e că nu prea ştiu de unde să le iau), mă bat cu ea ce ştiţi voi, eu o bat şi ea mă bate.:)):”>.

Cam asta a fost marea idee a acestui post.:p vă las pe ziua de mâine mă simt obosită şi azi şi posibil, dar nu..cu siguranţăăă, o să fiu obosită şi mâine.

P.s. Îţi ziceam ţie să ai grijă de tine să nu te juleşti, loveşti, că eu azi am fost cea mai  julită, lovită, înnegrită.:))

Să aveţi o seară plăcutăăă! ;;)

Sexy, nu?:> Voley pe nisip 8->

2 thoughts on “Start game!

  1. da ce iti mai place sa te lauzi :-” ma bucur ca ai avut grija de tine >:p. asa e cand faci sport. sa ai o seara placuta,noapte buna.

    p.s. scriu de pe telefon,ma pun si eu l somn acusi.

    • Da..ma miram care e narodu si necunoscutu care imi lasa comm:))..
      daa mie spuii=))..cand stiu ca asa e:-„..mai profit si eu:-j:))..si asa o fac rar..dar si knd o fac pai o fac:))
      te bucuri ca snt „şoimănită” aa?>:P:))
      bine bineeeee..
      noapte buna>:p
      :*

Lasă un răspuns

