Şi încă o zi…dar tot atâtea zile


Şi încă o zi, dar tot atâtea zile cărora nu le mai găsesc sensul. Scria în horoscop să nu dau atâta importanţă lucrilor mărunte.:l dacă tu zici horoscopuleeee. Nu ştiu cât de mărunte sunt… Acum stau ca pe ghimpi… aştept să vină prietenul varămii să’mi facă ceva la calculatorul ăsta, merge în reluare şi râma îl ajunge, sper doar să nu’mi reinstaleze win. pentru că toate posibile le am în el, amintirilee melee.:x:))

Sunt obosităăăă, dar mă gândesc la partea bună, m’am împrietenit cu două persoane, care sunt super de treabă, bine şi restul persoanelor pe care le cunoscui azi, dar ele parcă sunt mai deosebite aşa.:”>iar la final ma aşteptat o lucrare pe cinste la Logică…super.:-j mă bucur decât că am o profă super de treabă!

Whatever, îmi adusei aminte de o vorbă pe care ne’a zis’o profa de religie şi care mi’a plăcut „Noi oamenii suntem penali, pentru că noi asteptăm să pierdem pe cineva, ca să facem ceva s’o recuperăm, dar niciodată nu facem ceva ca să o ţinem aproape, lângă noi!” :-j i like it.

Şi încă o zi care mi se păru ciudată într’un mod al ei, un singur lucru mă bine dispune (D. cunoaşte) acela mă face să uit de toate porcările petrecute în zilele antecedente şi de ziua asta.;)) Ce nu am vazut până acum, văd acum.:))

Heiii, azi o profesoara cu care mă duc cu ea deobicei acasă şi care pot spune că este super de treabă, mi’a reamintit de vremurile bune şi m’a anunţat de acea mutare a ta. Eeee şi ce să zic, nu credeam că va ţine cont, dar a ţinut şi şi’a adus aminte, am rămas uimită când ma informat, nu mă miră mutarea, mă miră faptul ei în sine la care nu mă aşteptam, oricum mă bucur că m’a privit în ochi şi a tăcut, şi’a reţinut orice replică pe care vruia s’o mai zică în legătură cu acest subiect. Mulţumesc!

P.s. Mi’e dor de Werwa(I like your dog Tomasz)! Adorabilo!

Ce arunc eu, luaţi voi, mulţumesc că strângeţi gunoiul după mine! ;;)

One thought on “Şi încă o zi…dar tot atâtea zile

Lasă un răspuns

