Timp


Uite ca in sfarsit am revenit.;)) cu win reinstalat=)):| nu-mi vine sa cred.

N-am mai postat de cateva zile, na-m prea mai avut timp, dar pot spune ca miercuri a fost o zi destul de draguta la training, impreuna cu Cristi, Tomasz si restul, ne-am jucat cu Werwa, am ras, ne-am imprietenit, ne-am suparat (se stieee:)) ), o zi obositoare in orice caz. Ieri, adica joi, d’abia am asteptat ora de mate optional sa ma duc sa joc volei cu 2 colegi si domnu Sorin si ca prin dezamagirea mea si a celorlalti baieti, profu a avut ore cu cei mici…si uite asa am stat toata ziua suparata pentru ca n-am avut cu cine sa joc volei:-j. Oricum mi-a promit d. Sorin ca se revanseaza saptamana viitoare!:x iar astazi (vineri), pot spune ca si astazi a fost o zi naspa, obositoare, inafara de asta mi-a fost si rau, in concluzie, zexe (aiurea) zi!🙂

Astept weekendul sper ca va fi frumos, cel putin sambata pentru o plimbare in parc! ;))

 

P.s. Am ajuns se sa te cunosc, cand sti ca gresesti, nu vorbesti cu mine!

 

 


3 thoughts on “Timp

Lasă un răspuns

