O zi deosebita


N-am mai avut timp aseara sa scriu despre toate cele intamplate sambata, am fost obosita, distrata, putin emotionata.

Am avut o zi destul de draguta, m-am trezit…m-am dezmeticit putin si din curiozitate m-am apucat de Maitreyi sa vad ce se intampla prin carte. Am citit un capitol, m-am sculat din pat l-am facut, apoi m-am apucat sa fac curat prin camera, grabindu’ma, nu cumva sa intarzii la intalnirea cu colegii, sa mergem impreuna la Beethoven pentru un mic interviu. Am vorbit cu Bubu, mi-a urat bafta si am tulit-o in centru. In fine, intrun final am ajuns la Beethoven, am facut cunostinta printre care si cu un fost coleg din scoala;)) cat de mica este lumea:-„. Pot spune ca am avut mici emotii cand a venit randul meu la acel mic interviu, nu stiam ce intrebari o sa-mi puna, nu stiam cum sa reactionez, imi era frica sa nu ma balbai, plus ca eram foarte insetata si simteam cum buzele mi se lipeau si nu-mi mai dadeau drumu sa vorbesc, dar am scapat, la final cand sa ies pe usa, Livia a observat cat de rosie ma facusem la fata si ca drept scuza am zis ca sunt dezhidratata si am nevoie de apa si imediat am iesit pe usa, cand il aud pe Traian ca striga la mine sa ma intorc luandu-ma la raspundere impreuna cu Livia, de ce nu le-am spus mai devreme pentru a-mi oferi un pahar cu apa.;)). Frumos din partea lor! Totul a venit de la sine, intrebarile, raspunsurile si totul a decurs asa cum trebuia, desi nu ma asteptam sa dureze atat de mult.:o3.

Dupa ce am scapat de la sediu, am tulit-o nehotarati spre Gradina Botanica, desi uni doreau in parc, pana la urma a ramas la alegere Botanica.;)) Inainte de a patrunde, ne-am dus la Talalico cel mai tare fastfood:)) si cel mai aproape, unde fac cele mai tari clatiteee:x.. Eu impreuna cu Luana am savurat fiecare cate o clatita, iar ceilalti sau multumit cu un sandwich si un hamburger. Am intrat in Botanica apoi ne-am cautat o banca unde sa „shadem” [Sorin razi>:p la acest cuvant] si ceilalti sau ospatat, iar eu cu Luana privind la ei, desi nu a durat mult pana cand Puf s-a vaitat de hamburgerul mare pe care il avea, aceasta cerandu’ne ajutorul sa-l termine, si noi infometate cum eram, nu i-am refuzat invitatia.:))

Dupa ce am mancat si am baut suc ne-am apucat de poze.:)) Super!:))

Peste catva timp a aparut si pasnicul care ne-a anuntat ca Botanica sa inchide si a trebuit sa plecam, ducandu’ne „pa centru„, noroc cu aceste pasaje pe care doresc sa le faca in centru Craiovei, am avut o intreaga strada la dispozitie pentru noi, chiar ne doream sa mergem pe mijlocul strazi din centru fara a ne calca vreo masina:)). Dorinta indeplinita!:”>

Am ras, am cantat, am glumit, a fost o zi incantatoare!:x Aproape perfecta! Pana si visul de azi-noapte a fost un vis care ma luat pe neasteptate.:)

P.s. Imi lipesti mult! Mi-ai ramas in cap, nu te pot scoate nici daca vreau.

Bun venit mie si tuturor membrilor noi,in campania Save the Children

3 thoughts on “O zi deosebita

Lasă un răspuns

