…Perfect day


Astazi cand a fost vorba sa ma trezesc si sa ma pregatesc de GROW, imi era o asa lene, ceasul sunand la 7:00…peste cateva minute ma pomenesc cu mama ca vine in camera sa ma trezeasca si eu, care inca nu ma dezmeticisem, ii raspund foarte prudent, ca m-am trezit si nu-i nevoie sa traga de mine.=))

Intr-un final m-am trezit si eu din pat, am papat ceva, m-am aranjat si am plecat in statie sa ma intalnesc cu Razvan sa mergem amandoi. In timp ce stateam si asteptam in statie sa vina autobuzul, vad o mamae

in jur de 60-70 de ani micuta ca mine, fumand..ma si cum tragea din tagara, asa tragea.=))..cand m-am intors sa ma uit cine mai statea ca mine si astepta autobuzul si am vazut-o, ma bufnit un ras, care mi-a facut foarte bine toata ziua! Am avut o zi splendida din aproximativ toate punctele de vedere. Whatever..

Ne-am intalnit in statia unde am coborat cu Marmota am stat putin intr-un magazin sa’si fumeze tigara si am plecat la GROW.

Ce pot spune e ca m-am simtit super bine, Tomasz dragut ca la fiecare training si Dragos de asemenea [favoritii mei, nu ca ceilalti n-ar fi, nu intelegeti gresit:-w], am ras, am glumit, am schimbat pareri, dar la un momen’dat m-am intristat:| a venit vorba de petrecerea de la sfarsitul proiectului si deja simteam cum dadeam „apa la soareci”:(, m-am atasat mult de ei…toti, iar acum imi va fi greu sa-i stiu ca nu o sa-i mai vad si ca ce a fost frumos, a durat putin, chiar am avut o experienta buna din toate cele realizate si ma bucur ca am participat si promit ca voi participa in continuare si la celelalte proiecte legate de AIESEC! IMI VE-TI LIPSII: Adriana, Diana, Irina, Andreea, Dragos, Secol, Gyuby si Tomasz! [daca am uitat pe cineva, imi cer mii de scuze:”>].

Ma bucur super mult ca am avut sansa de a cunoaste asemenea persoane ca voi!>:d< Si sper ca in urmatoarele proiecte la care o sa incerc sa particip, sa va regasesc again!😡

Inca doua saptamani si THE AND! I’m so sad!

Mda, in postul acesta nu aveam degand sa ma intind foarte mult la aceste detalii, doream sa conturez altceva, dar se pare ca nu mi-a iesit, nu doresc sa-mi stric acest post, dupa ce am zis mai sus, asa ca pot spune decat ca: am avut o zi minunata alaturi de ei!

Iar comportamentul tau ma amuza pe zi ce trece, multumesc ca-mi dai satisfactia de care am nevoie!

 

 

 

P.s. Sorin ai grija de tine! Sa aveti o seara plina de un somn dulce.:>

 

2 thoughts on “…Perfect day

Lasă un răspuns

