De azi pe maine…


Stiu ca nu am mai scris de mult timp dragilor, a trecut 1 aprilie, a trecut si saptamana aceasta,…asa de repede se scurge timpul.:)

Nu am mai avut nici timp, nici chef, nici acea stare pentru a scrie, am fost obosita, lenesa, ca orice om, nu?!:))

Am avut zile frumoase, ca de exemplu in weekend, mai specific sambata, am fost cu cateva prietene prin parc si ne-am gandit sa facem niste poze, intamplator ne-am imprietenit cu un tip, fotograf, probabil:-?… care se plictisise si el la randul sau si ne-a intrebat daca vrem sa facem o mica sedinta de poze, am zis ok, nu aveam nimic de pierdut. Am asteptat vreo 2,3 zile care ni s-au parut o vesnicie ptr a primii pozele, dar a meritat, au fost cele mai frumoase poze pe care le-am facut.

Multumiri! >:d<

…Ieri am fost si la GROW, am vorbit despre locurile pe care le ocupa tarile din Europa si din celelalte continente, ce pozitie economica si sociala au.;)) am ramas surpinsa cand am vazut Romania pe al doilea sau primu loc in ceea ce era vorba de gunoaie, dar si printre primele locuri care recicleaza. ECO nu?:>:))… Iar pe la sfarsit am vorbit de party-ul de sfarsit de proiect, diplome si multe alte lucruri.:(… Deja imi pare rau, m-am atasat mult de voi baietii [& fete]!

Iar cu data de vineri [15 aprilie] care arata si venirea vacantei chiar daca ne-o luam mai devreme..si suna si a „musafiri” bun venit varameaaa, ca decand nu te-am mai vazut pe meleagurile Romaniei.:)) Mi-e dor de tine fatso!:x

Astazi am avut o zi, cum sa zic…plina de putine emotii:|:)).. si de ce?:-j.. pentru o prostie… si totusi luai 9 la mate:|.. CACAT, vai de mine.:| dezamagita. whatever.

Spre seara am inceput sa ma simt rau, oaree?.. cineva poate ghicii?>:p..nuu decat el, vezi tu la anu`cand te muti in clasa marmota invelita in caramel ce esti>:p alta data sa nu ma mai iei in brate sa ma intorci cu capu`in jos si sa ma invarti.:-& yeack bleahh. Copil tembel!>:P

Iar iar iar…iar maine…maine din cate am auzit am lucrare la matematica op.:|…ce dracu sunt pe filologie ba! Singuru lucru ce-mi place e ca am sportu`proba de viteza am dat-o [ nu ma intreba cat am scos, nu am intrebat]:)), maine sper doar ca o sa joc volei cu d. Sorin si cu ceilalti 2, 3 colegi.:x

Cam atat…

P.s. Pentru toti din Craiovamaine se ia apa, din cauza sapaturilor care se fac in centru orasului!

 

 

 

8 thoughts on “De azi pe maine…

Lasă un răspuns

