Amintiri care nu se uita


Plictisindu-ma ce mi-a venit mie sa iau albumul cu poze si sa-l rasfoiect. Vreau sa spun ca mi s-a facut un dor imens de vremurile acelea. De acele momente superbe pe care le-am petrecut cu mama, matusemea si varamea. Am revazut pozele decand eram la gradinita, prima mea ora de informatica. P.s. la serbari am avut cei mai tari Mos Craciuni.

Doar pozele si amintirile au ramas.#

 

Această prezentare necesită JavaScript.

One thought on “Amintiri care nu se uita

Lasă un răspuns

