Close session!


Wtf. La a10a sesiune vreau sa spun ca am facut putin praf, dupa ce ca m-am bagat in ce nu trebuia..oricum un mic trac, asta e. Oricum m-am enervat foarte tare pe mine, cand a trebuit sa fac acel mic interviu si s-a ales praful de el, incat n-am stiu ce sa zic.:|

Hmmm..sa trecem peste.  Sunt fericita ca ieri am fost aleasa pentru a fi un mic ajutor, ca sa pot spune asa in legatura cu ziua de vineri.

Ca veni vorba pentru cei care participa VINERI, la GLOBAL VILLAGE in CASA STUDENTILOR la ora 14:00!!!!!!!!!!!!!!

Sper ca se vede foarte bine si va intra in cap, s anu ziceti ca v-am spus si la ora 11 sa va aud ca ati fost mai devreme si n-ai vazut pe nimeni!

Sunt foarte obosita azi am avut o activitate cu cativa colegi si cu Roland, el fiind presedintele consiliului elevilor, am invatat cateva lucruri pe care nu le stiam,  ne-am jucat, toate bune si frumoase, pana acum 2 secunde cand aflai ca s-a inteles gresit o chestie si maine la 8 de dimineata sa fiu la scoala! Se lasa cu parere de rau, dar nu ma pot prezenta maine la ora aia. Roland I’m sorry.

Maine e joi, maine astept telefon de la Gyuby, s-o tulesc cu cativa colegi la cumparaturi pentru party;)) cat de ocupata pot fi.:))

Si vineri CLOSE SESSION! Nu-mi surade deloc, chiar deloc! Ieri am scis o mica scrisoare, mica, in jur de o pagina si cateva randuri, in care ne spuneam intrun fel parerea noastra si cum ne-am vedea peste un an tot in aceiasi zi la Grow…sau ce ne-am gandii cand am fi in ziua aceea. Si sunt tare curioasa daca in 2012 pe 12 aprilie v-oi primi acea scrisoare pe care am scris-o exact in acea zi!

Oare cum va fi vineri? Sunt  curioasaaa, chiar daca curiosii mor repede si cee[-(.>:p

P.S Repet: pentru cei care participa VINERI, la GLOBAL VILLAGE in CASA STUDENTILOR la ora 14:00!!!!!!!!!!!!!!

Si uitasem…Gyuby multumiri ca-mi citesti blogul! :))

3 thoughts on “Close session!

Lasă un răspuns

