Vacanta=> lume noua.


Lume nouaaa.

Fara sa vreau pot spune ca m-am intalnit intamplator cu devoratoarea mea mica de ciocolata:)) si am stat vreo 2 ore prin centru cu ea,apoi ne-am inmultit, fiind eu Delia, prietenul ei si inca alte 4 persoane, am cunoscut si eu cateva persoane, dragut! Am iesit la un suc, apoi ne-am tirat in spate la teatru pentru o tura de poze, bine inteles si cu un pachet de carti alaturi de noi.

A fost o zi draguta avand in vedere ca n-am stat in casa. Pot spune ca deja se cunosc semnele unei verii destul de bine primita. Toata lumea se refugiaza pe la teatru si prin Piata Prefecturii, ca in fiecare primavara, vara din fiecare an;)).

Incerc sa ma bucur de vacanta cat a mai ramas din ea si asta va recomand si voua! Trece cam repede.:)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

