Eternal Flame


„Inchideti ochii, da-mi a ta mana, iubitule
A mea inima batand o simti?
Simti si tu la fel oare?
Sunt doar eu cea visatoare?
 E asta, o flacara eterna ce arde?
Cred ca asa trebuie sa fie, iubitule
Te privesc cand dormi mereu,
Locul tau e langa al meu,
Simti si tu la fel oare?
Sunt doar eu cea visatoare?
E asta, o flacara eterna ce are?
Al meu nume rosteste,
Printre ploaie soarele straluceste,
Viata, sunt asa de singura
Vino si a mea durere alunga,
Nu vreau sa pierd acest sentiment…”
😡

Pot asculta melodia asta ore in sir fara sa ma plictisesc. Este o melodie veche dar printre cele mai frumoase, parerea mea.

Cantata de o actrita din The vampire diaries…si sincer imi place foarte mult cum canta, mai mult decat originalul.:)

P.s. Nu e toata melodia.

Originalul cantat de The bangles- eternal flame

Susanna Hoffs – Eternal Flame 

2 thoughts on “Eternal Flame

  1. da-mi manuta ta ;;) Sa iti arat ce poti face cu ea :> :> :)))

    Lasand gluma,ramane acolo printre melodiile deceniului : My heart will go on(chiar daca 97`),9 Crimes,Lethal Industry,In and out of love…etc.

Lasă un răspuns

