Astept ceva


M-am plictisit. 

Nu-mi mai place nimic, vreau ceva nou, ceva care sa-mi placa cu adevarat si acel ceva sa merite osteneala.

A trecut ceva timp de cand numai gasesc ceva potrivit, ceva diferit, dar totusi frumos.

Astazi, treceam pe langa voi..toti, parca rupta de realitate, eram prezenta cu fizicul, dar psihicul avea lumea lui. Treceam si priveam prin voi, priveam departe. Aveam castile bagate in urechi si ascultam  DJ Project feat. Giulia – Mi-e dor de noi, eram prinsa in melodie, o ascultam cu atentie si ma gandeam la toate lucrurile care s-au intamplat pana acum. Greu, au trecut multe bune pana acum, care pe parcurs au devenit dureroase, dar timpul le-a rezolvat pe toate, eu asa zic.:)

 Astazi a fost o zi frumoasa, plina de mult soare, imi place parfumul miresmelor de primavara, ma face sa ma simt libera, sa visez, sa evadez de lumea asta asa de grabita, de repezita si de rautacioasa.

Vreau sa spun, ca simt acel sentiment de tristete, imi lipsesti, imi lipsiti amandoi. Mie dor de voi doi, in saptamana aceasta pe care voi ati petrecut-o in Romania, ma facut sa ma atasez de amandoi, am simtit intradevar cum cineva e de partea mea, are grija de mine..bine asta inafara de parinti. Deabia astept sa va revad si sa ne petrecem din nou timpul impreuna.😡

Maine o sa ies pe afara cu 2xiubi:x[ Andreea], sa ne petrecem putinul timp pe care il avem, impreuna, o sa fac o mica vizita pe la spital…si dupa nu stiu. Sper ca va fi o zi draguta cu soare, iar noi bine dispusi.:x

Doar petale uscate, cazute pe-o carte, imi spun ca tu… esti departe si nu stii cum arde si nu stii cum doare. Tu nu esti… unde esti oare?
Nici nu-mi amintesc de cand stau aici, de cand tot astept sa ma ridici. Ce rost are timpul, daca nu suntem noi, pentru iubire-i nevoie de doi!

Ascult melodia asta decand am aprins calculatorul, imi place nespus demult melodia, mai ales inceputul acesteia.

Cu bratele-ntinse si ochii inchisi, veneam spre tine, stiind ca ma prinzi.” Mie cam frica, nu stiu daca vei fi langa mine sa ma prinzi, chiar daca ma voi rani in drumul spre tine, risc. Daca nu risti nu castigi.🙂


 

Astept ceva, ceva care poate nu-mi dau seama ca deja il am.

One thought on “Astept ceva

Lasă un răspuns

