Sfarsit de saptamana


Duminica.

Sfarsit de saptamana, chiar nu-mi era dor mai ales cand stiu ca maine ma „paste” o teza, teza la geografie. Lasa, scap eu si de teze.:))

Si cum ziceam e duminica, nu-mi place, pot spune ca ziua aceasta este de rahat, vremea este de rahat, cand o sa mai iese si Soarele pe strada mea?:|

Sper ca in curand.

Am o stare aiurea, gen „lasa’ma ca sa te las”, urmata de un efort mare… trebuie sa invat pentru teza. N-am chef, mie somn, ma simt obosita desi m-am trezit la 12.

Ieri am mancat prea multe fornetti si mi-a fost greata, desi restu le-am pastrat pentru al meu, asta fiind partea a doua. Oricum eram ieri in centru cu Andreea, dupa ce ne saturasem de fornetti am plecat sa bem apa in English park [uite ba ca fac reclama la mini parc:))], pe drum am zis si eu sa ma „plang” la ea pentru starea mea…sa-i spun ca mi-e greata. Cand o bufneste pe ea rasu spunand „da,da, crezi tu ca tie greata pentru ca mancasi prea mult?”:)). Whatever. Ieri greata, astazi ametita…hmmm, abstract=)). Ciudate stari mai am si eu, oricum la fiecare am o explicatie, deci nu va grabiti sa trageti concluzii pripite.;;)

Cred ca mi-ar trebui o cafea pentru a ma trezi din monotonia asta.(:|

Maine ma asteapta o teza, deci trebuie sa fiu in forma. Va las pe mai tarziu, sau pe maine.

Mie dor de tine. 

 

0.9 d.

Lasă un răspuns

