O zi obijnuita cu ceva special pe langa


Hai salut.

Astazi am avut emotii din plin. Cum am spus si in postu`trecut astazi am avut  teza la geografie. Da..am invatat ieri, azi, m-am si rugat la Dumnezeu sa fac bine la teza…da poate pentru uni suna penal, aiurea, dar chiar am facut-o, de ce nu:)?! In fine conteaza, ca a meritat sa invat si sa ma rog la Dumnezeu, pentru ca ma ascultat, desi am avut doar o mica greseala, cel putin pana acum am doar una mica, sper sa nu se inmulteasca si agraveze, whatever, sper sa iau 10 ca pe primu`semestru.:-s

Ma bucur ca totusi am trecut de emotiile tezei la „geogravarza”..dar mai am vreo trei teze care ma asteapta: latina, romana si franceza [p.s. nu sunt pe bv. franceza:)]… Cel mai frica sincera sa fiu este la lb. latina si franceza, ce nu-i limba romaneasca e al dracului de „grele„.🙂

In fine. Dupa teza, ne-am dus, bine inteles ca eu am invoit clasa [da..ma mancat pe mine], deci am invoito pentru ultimele doua ore si am plecat. Ei acasa, eu sa-l vad pe al meu :x…si uite asa a trecut timpul. Acum stau in fata calculatorului si savurez ciocolata primita de la iubi[ Andreea]…multumiri mamei Andreei si inclusiv ei.

Apropo tin sa multumesc celor care mi-au tinut pumni pentru aceasta teza.:”>

A trecut timpul, am fost si la masa, iar dupa am ramas la o mica convorbire cu mama, vorba lui ..”cu serviciu’ asta nu prea am timp sa vorbesc cu mama sau cu tata”…asa si eu, cu serviciu’ asta nu prea mai am timp sa vorbesc asa demulte cu mama, spun mama ptr ca mama este de acelasi sex cu mine, mai usor de vorbit cu ea anumite lucruri, nu ca tata n-ar fi dispus sa ma asculte. Iar astazi dupa ce am mancat ne-am apucat sa depanam amintiri decand stateam in v. rosie, cat de neastamparata eram, ca de exemplu:

  • pentru ca vazusem eu in Tom& Jerry la tv, ca ei doi atarnasera ata prin toata casa, deci m-am pus si eu, bine inteles mama lasandu-ma sa-mi fac damblaua.:))
  • cand mi-am prins mana in balustrada si am tipat in tot blocul, auzindu-ma inclusiv mama de la etajul 3. Credeam ca numai scap cu mana intreaga de acolo.:))
  • cand alergam cu apa in gura cu Cristina, am alunecat si am picat innegrindu-mi ochiul, cotul, genunchii:))
  • cand m-am batut cu Luiza la scoala in clasa I, pentru ca-mi furase cea mai buna prietena.=))

Si multe alte porcarii pe care le-am facut. Mi-a placut foarte mult copilaria pe care am avut-o acolo, datorita multimii de copii care erau, in niciun caz pustietate cum e pe aici:-j.

Cert e ca copii din ziua de azi..si cand zic „copii din ziua de azi”…ma refer la copii mult mai mici ca mine, nu stiu sa se mai joace, trebuie sa le dai doar jocuri pe calculator si fotbal, sa nu uitam de fete si baietii…dragostea e mareeeee.:))

Ma simt ca bunicul numai el imi zice „taicule pe vremea mea, copii stiau sa se joace, nu stateau cu ochii „belitiin calculator„. Asta e lumea si tehnologia se afla intr-o continua miscare.:)

As mai scrie multe in acest post dar ma rezum doar la atat.

 Sa nu uit, La multi ani lui Luci, sa ne traiesti inca 19×19 ori pana acum!!!!!>:d<

O zi obijnuita cu ceva special pe langa!😡

10d. 

 

2 thoughts on “O zi obijnuita cu ceva special pe langa

Lasă un răspuns

