Blaaa blaa blaa


Miercuriiiiiiiiiii.

O zi de’a dreptul plictisitoare, astept vara. Am o multime de ideei si de planuri pe care trebuie sa le pun in aplicare. Mai am doua teze si deja simt ca vara se afla mult mai aproape, excludand vremea care nu este asa de frumoasa precum ar trebui.

Duminica avem party, multi imi zic sa ma duc dar nu stiu ce sa fac:(..luni am teza la romana, prima ora..iar d. director deja ma ispitii destul de mult in ceea ce priveste party-ul, plus ca va fi ultimul din clasa IX🙂

Whatever.

Deja am scris ceva la acest post, eu care credeam ca nu o sa-l fac deloc.:d..interesant. O sa ma bag la somn, maine de dimineata trebuie sa-mi inving lenea, sa ma trezesc si sa-mi fac baie. Sa fiu fresh si rece:-„:)).

P.s. Bafta la teza pisoiiii! >:d< 

„…Am ajuns direct pe plajă, parcă îndrăgostiţii,
Că mai am nisip pe piele tu prin păr încă-l mai simţi
Am revenit la masă în club sus,
Am mai băut ceva, dar pe buze încă aveam acelaşi gust
Atât de dulce, atât de fin, un miros parcă de trandafir
Senzaţii, nu visam să le întâlnim.
Asta e piesa noastră, ăsta e ritmul tău”

12d.

2 thoughts on “Blaaa blaa blaa

Lasă un răspuns

