Anulat.:)


Hmmmm…

Pe pe 15 mai trebuia sa se tina un party „Spring” organizat de directori bine inteles si posibil cativa colegi in Krypton, da problema e ca a fost aranjat cam prost in ceea ce priveste data evenimentului si in perioada tezelor, ceea ce nu prea ne-a convenit si nu am dorit sa participam. Chiar imi pare rau ca a fost un numar prea putin de elevi pentru a se putea tine party-ul si s-a amanat, chiar imi pare rau ptr voi.

 Stiu ca acest eveniment ar fi cam ultimul de pe acest an scolar, inafara de zilele liceului care nu se stiu nici acelea daca se mai tin, dupa ce i-am suparat pe domnii directori.;))… Imi pare rau pentru cei de a12a care si-au dorit acest party tinand cont ca la ei este ultimul an in acest liceu cu acesti colegi si profesori.:|

Whatever…daca s-a alnulat duminica sper ca va fi in alta zi:-s.

P.s. Vrem si muzica comercialaaaa!! By B.:)) Nu ma „bateaaaa”:)).

Intrun final sa va povestesc si ziua de astazi, nu a fost cine stie ce, am fost pe la biblioteca ca ieri au avut cei de la Buzesti interviu si mi-am petrecut cateva minute, gen o ora prin English Park cu o colega, cu al meu si inca o persoana, am privit cum cei de a12a, din cate am vazut fetele isi faceau poze pentru album, mai picura din cand in cand. Whatever. Iar azi am fost si eu pe la info, romana ma felicitat diriga ca am cele mai putine absente din clasa, chiar 2:|:)) si s-o sune pe mama sa o felicite:)) hmmm ciudat…si pe langa romana venind si alte ore cum ar fi matematica, ciudat dar vreau sa spun ca imi place, e cel mai tare prof chiar daca am un 5 la el este din vina mea.:d

Am ajuns si eu pe acasa, am papat intrat pe mess, toate cele, am vorbit cu al meu la telefon, imi pare rau ca nu ti-am raspuns cand trebuia, asa puteam sa ies in fata blocului sa te vad. 8-| Mai sunt zile sa te vad, chiar daca imi este dor de tine, ba cata-strofa mea.

Ma voi pune in pat in curand, o sa stau relaxata la tv incercand sa ma bucur de weekendul pe care-l am si asteptand sa ma suni, asa cum ai spus. Imi sta gandul la tine si simt ca-mi pasa mult, oare e bine?…n-am mai facut asta demult, asa ca mi-am pierdut indemanarea.:)

Singura modalitate de a te elibera de ispita este sa-i cedezi. Oscar Wilde 

Stiu ca am vazut-o pe multe facebook-uri si in special blog-uri, dar imi place. :p

 

 14D.

Lasă un răspuns

