Tu visezi?


Visez. Visam

Imi place sa visez, mai ales cand acel vis este mai frumos decat realitatea pe care o traim cu toti. Visul este un fel de poarta dintre realitate si subconstientul nostru care lucreaza in timp ce visam. Canalizam ideile, planurile, lucrurile care ne-au surprins intr-un mod placut…si chiar si problemele carora nu le-am gasit o solutie. Visul ne ajuta sa scapam de stres sau chiar ne streseaza mai mult depinde de ce visam, depinde de cum ne-am petrecut timpul in aceste zile si de cum gandim in tot acest timp. Pot spune ca visul este un fenomen al omului.

Nu stiu daca multora li s-a intamplat sa viseze ceva care in urmatoarea zi, in urmatoarele zile, sau chiar peste un an sa se intample exact cum era in vis. Sincer mie mi s-a intamplat sa visez intr-o seara pe cineva, care nu aveam nici cea mai vaga idee cine e si de ce visez acea persoana, ca dupa o perioada indelungata de timp, incepand liceul si cunoscand multe persoane sa realizez ca una dintre ele, era exact persoana pe care o visasem eu cu ceva timp in urma. Mi s-a parut de-a dreptul ciudat, dar in acelasi timp frumos. 

Sau avand un vis, care se tot repeta de 3 ori pe saptamana, sau de 4 ori pe luna, pana cand iti dai seama de o anumita faza din vis pe care trebuia s-o descoperi de prima data.

Visul iti poate oferi o stare de liniste, de claritate a lucrurilor, te face sa te simti bine dispus, imediat cum te trezesti. Acest lucru contand foarte mult in acea zi si in restul zilelor, este foarte important cum iti incepi ziua!:)

Daca visezi ceva care te nelinisteste, te trezesti stresat, moracanos cum se zice la noi „cu fatsa la cearsaf” iar ziua iti va merge prost, vei gandi negativ si nimic nu va fi bine…si credeti-ma ca asa este.:)

Visul este ceva frumos si al nostru, indiferent de caracterul omului…nimeni nu ni-l poate lua. „Visam pentru ca visul ne face pofta de somn si ca nu cumva sa ni se plictiseasca gandurile” S.T


Visele sunt răspunsuri la întrebări pe care nu ştim să le formulăm. Marcio Barrios

Visele sunt răspunsurile de azi pentru întrebările de mâine. Edgar Cayce

15D.

7 thoughts on “Tu visezi?

  1. Eu visez si cu ochii deschisi,nu numai cand dorm:D. Imi place sa visez dar cateodata e dureros cand ma lovesc de realitate.
    Am avut vise care au avut un impact puternic asupra mea,incat 2,3,4,5 zile ma gandeam numai la ce am visat.

Lasă un răspuns

