Pleci.


03.10.2011

O zi aiurea din toate punctele de vedere, am fost prost dispusa toata ziua, iar spre seara am fost cu moralul la pamant.:)..adica plm am fost la un prieten sa-l vad inainte de a pleca in alta tara si m-am simtit ca dracu, adica e singurul meu prieten care pleaca pana acum..si totusi a picat cel mai „frumos”, tocmai atunci cand ma atasasem si eu de el. A fost naspa acel „La revederel-am luat l-am pupat si l-am strans tare tare in brate, iar la final ma bufnit plansul incat a trebuit sa plec, fara sa-i zic cel putin „calatorie placuta si un ai grija de tine„.;))

A fost atat de naspa, vorba lui „urasc despartirile” atunci cand ne luam ramas bun unii de la altii, este atat de naspa, atunci cand pleaca cineva, simti ca ti-se desprinde ceva din tine, asa cum mi s-a intamplat asta seara.:-<

Unii raman, altii pleaca…eu vruiam sa ramai, dar sa-ti fie tie totul bine si eu atunci ma bucur din plin!

Ne vedem la anul, s-au poate mai devreme…deabia astept acel moment!

O sa-mi lipsesti pisic!

P.s. Mi-ai promis ca ne vedem inainte de a pleca, astazi a fost ultima zi in care te puteam vedea, te-am vazut…deci iti multumesc foarte mult pentru ca ti-ai tinut promisiunea si multumesc de acea imbratisare pe care mi-ai oferit-o nu o voi uita pana cand vi la anul si-mi dai alta imbratisare. :)) >:d<

Ai grija de tine si sa te revad cu bine!>:d<:*

P.s. Nu o sa te uit ma, iti promit solemn!

 

6 thoughts on “Pleci.

Lasă un răspuns

